Gå til innhold

Bæreveske til Nikon D70s

Anbefalte innlegg

Skal bestille Nikon D70s med 18 -70 mm linse fra Japan Photo snarest. Men jeg trenger i tillegg en bæreveske, som også har plass til Nikon 50 mm....er det noen som har gode tips for hvilken veske som passer utstyret best?

Mvh

Arh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg blitt veldig glad i Tamrac Velocity 7 ( http://www.tamrac.com/5747.htm ). Bæres som en ryggsekk, svinges lett fram for å ta fram kamera, samt plass til kamera og et par linser. Liten nok til at den alltid er enkel å ta med seg(som er det VIKTIGSTE med sånne vesker), og stor nok for det viktigste utstyret. Gav 7-800kr for den i en lokal fotobutikk.

Du kan heller ikke gå feil med en Lowepro.

Lenke til kommentar
Skal bestille Nikon D70s med 18 -70 mm linse fra Japan Photo snarest. Men jeg trenger i tillegg en bæreveske, som også har plass til Nikon 50 mm....er det noen som har gode tips for hvilken veske som passer utstyret best?

Mvh

Arh

6153769[/snapback]

Crumpler har også mange fine bagger. De lager litt kulere (tøffe farger, og kul logo osv.) og mer ungdommelige bagger, men har like god kvalitet som de andre merkene prisen er heller ikke så mye høyere.

ps. Alle standard SLR bagger vil passe utstyret ditt fint, du må selv velge hvem du liker best. Du bør jo også tenke over hva du ønsker å ha i baggen, skal du feks senere kjøpe en Blitz?

Endret av modin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...