Arh Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Skal bestille Nikon D70s med 18 -70 mm linse fra Japan Photo snarest. Men jeg trenger i tillegg en bæreveske, som også har plass til Nikon 50 mm....er det noen som har gode tips for hvilken veske som passer utstyret best? Mvh Arh Lenke til kommentar
ttd Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Selv har jeg blitt veldig glad i Tamrac Velocity 7 ( http://www.tamrac.com/5747.htm ). Bæres som en ryggsekk, svinges lett fram for å ta fram kamera, samt plass til kamera og et par linser. Liten nok til at den alltid er enkel å ta med seg(som er det VIKTIGSTE med sånne vesker), og stor nok for det viktigste utstyret. Gav 7-800kr for den i en lokal fotobutikk. Du kan heller ikke gå feil med en Lowepro. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jeg skal også ha en D-70s, og har sett meg ut LowePro Nova 2. Den er kanskje noe stor til kun kamera m/kitlobjektivet og en 50mm så Nova 1 kan være et bedre valg for deg (jeg skal ha andre objektiv). En fordel med Nova-serien er at den tåler en regnskur. Endret 22. mai 2006 av Oceanborn Lenke til kommentar
lobster Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg kan også anbefale Tamrac Velocity 7. Den har vært en trygg kompis for kameraet + div. objektiver samt blits. Dessverre begynner den å bli litt liten, eller jeg har begynnt å drasse med for mye utstyr... Lenke til kommentar
modin Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Skal bestille Nikon D70s med 18 -70 mm linse fra Japan Photo snarest. Men jeg trenger i tillegg en bæreveske, som også har plass til Nikon 50 mm....er det noen som har gode tips for hvilken veske som passer utstyret best? Mvh Arh 6153769[/snapback] Crumpler har også mange fine bagger. De lager litt kulere (tøffe farger, og kul logo osv.) og mer ungdommelige bagger, men har like god kvalitet som de andre merkene prisen er heller ikke så mye høyere. ps. Alle standard SLR bagger vil passe utstyret ditt fint, du må selv velge hvem du liker best. Du bør jo også tenke over hva du ønsker å ha i baggen, skal du feks senere kjøpe en Blitz? Endret 25. mai 2006 av modin Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 I denne anbefalte jeg en Crumpler. Ta en titt på den tråden, for mer info. Er fornøyd med min Crumpler Lollipop, men den er blitt for liten når jeg har batterigrept på mitt 300D. Så jeg må nok også se etter ny veske... Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Hjemmesiden til crumpler var gøyal haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå