Gå til innhold

Lagre meldinger på dataen fra W800i

Anbefalte innlegg

Jepp, topic sier vel det meste. Drittmobilen min kan bare lagre 200 meldinger eller noe og nå er jeg LEI av å prioritere hvilke meldinger jeg skal slette, hihi..

Er det ikke noe enkel mulighet å bare lagre de på dataen da? Høres jo ut som en lett oppgave.

PS: Søkte i 10 minutter før jeg skrev dette innlegget, siden jeg regner med at jeg ikke er den første som tar det opp, men jeg fant ikke noe.. I BLAME GOOGLE! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg bruker FMA uten problemer. Men har du tatt å sjekket etter de nyeste oppdateringene?

6171585[/snapback]

FMA var et møkkaprogram som hengte seg hele tiden etc. My Phone Explorer fungerte derimot utmerket, takk!

Det eneste problemet er at nå, og jeg tipper det er FMA sin feil pga den hengte mobilen 2 ganger, er at hele memorysticken min er SLETTA! Ikke nok med det, men den rapporterer 1gb diskplass, ikke 512mb. Jeg tenkte aha! Nå har jeg fått til den derre 1gb w800i tweaken som folk snakka om ved lansering. Desverre tryner hele dritten straks jeg kommer over 512mb, så det er bare skikkelig irriterende :(

Lenke til kommentar
Jeg bruker FMA uten problemer. Men har du tatt å sjekket etter de nyeste oppdateringene?

6171585[/snapback]

FMA var et møkkaprogram som hengte seg hele tiden etc. My Phone Explorer fungerte derimot utmerket, takk!

Det eneste problemet er at nå, og jeg tipper det er FMA sin feil pga den hengte mobilen 2 ganger, er at hele memorysticken min er SLETTA! Ikke nok med det, men den rapporterer 1gb diskplass, ikke 512mb. Jeg tenkte aha! Nå har jeg fått til den derre 1gb w800i tweaken som folk snakka om ved lansering. Desverre tryner hele dritten straks jeg kommer over 512mb, så det er bare skikkelig irriterende :(

6251817[/snapback]

Hvor stort er egentlig minnekortet ditt da?

Lenke til kommentar

Ikke nok med det, men den rapporterer 1gb diskplass, ikke 512mb. Jeg tenkte aha! Nå har jeg fått til den derre 1gb w800i tweaken som folk snakka om ved lansering. Desverre tryner hele dritten straks jeg kommer over 512mb, så det er bare skikkelig irriterende :(

6251817[/snapback]

6254242[/snapback]

Det er altså 512 mb (det som fulgte med telefonen) :)

Endret av PerPastill
Lenke til kommentar

Ikke nok med det, men den rapporterer 1gb diskplass, ikke 512mb. Jeg tenkte aha! Nå har jeg fått til den derre 1gb w800i tweaken som folk snakka om ved lansering. Desverre tryner hele dritten straks jeg kommer over 512mb, så det er bare skikkelig irriterende :(

6251817[/snapback]

6254242[/snapback]

Det er altså 512 mb (det som fulgte med telefonen) :)

6259299[/snapback]

Da kan du selvfølgelig ikke putte innpå mer enn 512 mb? Det er vel opplagt. Det har åpenbart skjedd en feil i programmet, og ser på minnekortet som et 1 GB-kort. Det har ikke mer minne fordi om. ;)

Lenke til kommentar

Tja, mange W800i ble solgt med minnekort som egentlig var 1 GB, men merket 512MB. Dette fordi kortene ikke hadde passert sikkerhetskontrollen for 1 GB kort. _Hadde man flaks kunne kortet ditt repartisjoneres til 1 GB.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...