C0bra Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 har en celly633 m/320mb sdram pc133. den jobber dritt treigt og jeg vil faa den raskere er det noen som har forslag til hva jeg kan gjore maa ikke koste mer enn 300kr . tenkte litt paa a klokke litt eller kjope 256ram til hva bor jeg gjore. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Vel, du kan gjøre begge deler, siden klokkinga er gratis? :???: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 kjoper ny vifte hvis jeg klokker. noen forslag til gode vifter Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Tror ikke det er så mye mer å hente med det systemet. Kommer litt an på hva du bruker maskinen til, men det nok på tide med nytt system. Drit tregt + 10% ytelsesøkning ved overklokking = Fortsatt drittregt :smile: Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 ja, men litt raskare!!! Lenke til kommentar
draboda Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 kjøp kabinettvifte hvis du skal overklokke, det gjør susen. gikk ned med 10 grader når jeg kjøpte kabinettvifte. og så sett i gang med å overklokke! dra'n opp i 1GHz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå