wete Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Heisann. Lurer på om noen kan anbefale meg en spillmaskin som jeg kan kjøpe til min sønn. Han er 14 år og spiller for det meste CS. Vil gjerne ha en maskin som kan brukes i ett par år Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 en fordel er å få et oppsett. så setter en dele i sammen enten selv eller får webshoppen til å sette det sammen. det koster 500kr. windows koster 800kr, det fås vel ferdig installert går jeg utfra. en kan også kjøpe et ferdig tilbud. en pc med alt pristak +- Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det beste (pris/ytelse) er nok å kjøpe et ferdig oppsett fra en av de kjente webshoppene. Noen eksempler: Tundra dinside.no 04-2006 med skjerm til 9995,- Netshop kampanje PC Febr-/Mars 06 til samme pris. Har utstyr fra før av som f.eks skjerm, tastatur, mus høytalere osv. er det en del å spare. Lenke til kommentar
mossing91 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Det beste (pris/ytelse) er nok å kjøpe et ferdig oppsett fra en av de kjente webshoppene. Noen eksempler: Tundra dinside.no 04-2006 med skjerm til 9995,- Netshop kampanje PC Febr-/Mars 06 til samme pris. Har utstyr fra før av som f.eks skjerm, tastatur, mus høytalere osv. er det en del å spare. 6153675[/snapback] Dette tilbudet fra Netshop er vel det beste valget Nyere og bedre GPU. Endret 22. mai 2006 av mossing91 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei! Se min signatur for ulike pcoppsett. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå