Pantera Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei Nå som fotball-VM næremer seg, hadde jeg tenkt å skaffe et TV-kort til PC nr 2, slik at jeg kan sitte å spille og se fotball samtidig. Kunnskapene mine ang. TV-kort er vel lik null. Prøvde et for flere år siden, men det funka ikke..... TV-kortet skal brukes i en helt vanlig pc med et standard skjermkort, og en 15" LCD. Regner med å koble til vanlig coax. Så hva bør jeg kjøpe? mvh Pantera Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Vet ikke om man kan spille og se på TV samtidig, men jeg ville kjøpt dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311934 Den støtter både analog og digital TV, samt at du kan bruke den sammen med laptop når du reiser (hvis du en gang kjøper en). Ellers kan du kjøpe hvilket som helst kort - PinnaclePCTV (Pro), Leadtek WinFast TV2000 XP Deluxe, Hauppauge (forskjellige modeller)... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Vet ikke om man kan spille og se på TV samtidig, men jeg ville kjøpt dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311934 Den støtter både analog og digital TV, samt at du kan bruke den sammen med laptop når du reiser (hvis du en gang kjøper en). Ellers kan du kjøpe hvilket som helst kort - PinnaclePCTV (Pro), Leadtek WinFast TV2000 XP Deluxe, Hauppauge (forskjellige modeller)... Hehe....skal ikke spille, å se på tv på samma pc'n. Men jeg har en pc (server), der skjermen står like ved siden av spill-pc'en..... Men....får vel bare plukke en av de nevnte merkene..... mvh Pantera Lenke til kommentar
klunde Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Etter å ha testet flere varianter vil jeg anbefale deg å gå for et Hauppauge kort. Enten et 150 kort hvis du "bare" trenger 1 tuner eller 500 kortet om du har tenkt å benytte mer TV-på-PC funksjonalitet som å ta opp samtidig som du ser på en annen kanal osv. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Det blei et Hauppage WinTV GO2-kort. Hadde egentlig tenkt på WinTV Primio med både TV og FM radio, men det hadde de ikke på lager hos Netshop. Så vi får se hvordan det funker. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå