Dofty Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 jeg er en veldig stor fan av Flight Simulator og jeg lurte på om Flight Simulator X kommer til Xbox 360? jeg veit ikke om spillet trenger to DVD'er eller noe sånt, men jeg tror spillet hadde passet i en Dual-Layered DVD på 8 GB. og det hadde vært kult om det kom en Joystick med spillet, eller man kunne bruke bare håndkontrolleren. hva synes dere hvis dette kommer til Xbox 360? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 jeg er en veldig stor fan av Flight Simulator og jeg lurte på om Flight Simulator X kommer til Xbox 360? jeg veit ikke om spillet trenger to DVD'er eller noe sånt, men jeg tror spillet hadde passet i en Dual-Layered DVD på 8 GB. og det hadde vært kult om det kom en Joystick med spillet, eller man kunne bruke bare håndkontrolleren. hva synes dere hvis dette kommer til Xbox 360? 6153268[/snapback] Jeg hadde satt utrolig pris på om det kom til Xbox 360! Ettersom jeg ikke skal ha meg ny PC lenger (For dyrt) kjøper jeg heller konsoll, Xbox 360 og Wii. Såklart må da Xbox 360 støtte joystick helst med FF. Men ja, Flight Simulator er et spill som absolutt burde se sitt lys på Xbox 360! Bare tenk så pent det ville være på en fin HDTV. Snorre Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) se på Denne videoen og se hvor bra dette spillet hadde passet til Xbox 360. Jeg gleder meg til noe som kanskje ikke skjer! EDIT: spillet kunne laget en ny spill-sjanger: MMOFSG(Massive Multiplayer Online Flying Simulator Game). BTW, hvor mange personer kan spille sammen igjennom Xbox Live? 24? Endret 22. mai 2006 av Dofty Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 jeg er en veldig stor fan av Flight Simulator og jeg lurte på om Flight Simulator X kommer til Xbox 360? jeg veit ikke om spillet trenger to DVD'er eller noe sånt, men jeg tror spillet hadde passet i en Dual-Layered DVD på 8 GB. og det hadde vært kult om det kom en Joystick med spillet, eller man kunne bruke bare håndkontrolleren. hva synes dere hvis dette kommer til Xbox 360? 6153268[/snapback] Jeg hadde satt utrolig pris på om det kom til Xbox 360! Ettersom jeg ikke skal ha meg ny PC lenger (For dyrt) kjøper jeg heller konsoll, Xbox 360 og Wii. Såklart må da Xbox 360 støtte joystick helst med FF. Men ja, Flight Simulator er et spill som absolutt burde se sitt lys på Xbox 360! Bare tenk så pent det ville være på en fin HDTV. Snorre 6153359[/snapback] Hehe, har du tenkt på hvor dyrt konsoll egentlig er? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 jeg er en veldig stor fan av Flight Simulator og jeg lurte på om Flight Simulator X kommer til Xbox 360? jeg veit ikke om spillet trenger to DVD'er eller noe sånt, men jeg tror spillet hadde passet i en Dual-Layered DVD på 8 GB. og det hadde vært kult om det kom en Joystick med spillet, eller man kunne bruke bare håndkontrolleren. hva synes dere hvis dette kommer til Xbox 360? 6153268[/snapback] Jeg hadde satt utrolig pris på om det kom til Xbox 360! Ettersom jeg ikke skal ha meg ny PC lenger (For dyrt) kjøper jeg heller konsoll, Xbox 360 og Wii. Såklart må da Xbox 360 støtte joystick helst med FF. Men ja, Flight Simulator er et spill som absolutt burde se sitt lys på Xbox 360! Bare tenk så pent det ville være på en fin HDTV. Snorre 6153359[/snapback] Hehe, har du tenkt på hvor dyrt konsoll egentlig er? 6153377[/snapback] Xbox 360 er jo ikke dyrt i forhold til en PC som SKAL klare Flight Simulator X... og Xbox 360 har prossesorer som er tre ganger strerkere enn en strerk PC med en 3.2 GHz prossesor Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja. En Xbox 360 Premium koster mellom 3 og 4000 kroner. En PC som kan yte tilsvarende koster minst 20 000 kroner. Så ja, konsoll er billigere og mer økonomisk riktig mot lommeboken min! Ikke minst er konsoll laget for at flere skal kunne bruke dens amtidig (vennegjenger ol.) Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Fight sim er ikke et spill, men en simulator...derfor bør det ikke komme til xbox. Simulere fly ruter med gamepad.. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Fight sim er ikke et spill, men en simulator...derfor bør det ikke komme til xbox.Simulere fly ruter med gamepad.. 6153507[/snapback] Det går ann, jeg hadde fint klart det, men det hadde vært kjekt om det kom en Joystick med i Simulatoren. BTW, Forza Motorsport er også en Simulator og det spiller man med gamepad Lenke til kommentar
Peter Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke glem at du faktisk skal ha en skjerm til 360'en din da. 360 er nok billigere enn pc, men ikke såå mye billigere. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Fight sim er ikke et spill, men en simulator...derfor bør det ikke komme til xbox.Simulere fly ruter med gamepad.. 6153507[/snapback] Det går ann, jeg hadde fint klart det, men det hadde vært kjekt om det kom en Joystick med i Simulatoren. BTW, Forza Motorsport er også en Simulator og det spiller man med gamepad 6153528[/snapback] nå er da det litt mer avansert å fly ruter enn det er å kjøre motorsport..det er litt fler instrumenter å holde rede på..ser f.eks for meg at du sitter og trimmer radioen med en gamepad.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja. En Xbox 360 Premium koster mellom 3 og 4000 kroner. En PC som kan yte tilsvarende koster minst 20 000 kroner. Så ja, konsoll er billigere og mer økonomisk riktig mot lommeboken min! Ikke minst er konsoll laget for at flere skal kunne bruke dens amtidig (vennegjenger ol.) 6153407[/snapback] Nå vet jeg ikke hvor du handler PC men minst 20 000 kroner er litt å ta i. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Xbox 360 er jo ikke dyrt i forhold til en PC som SKAL klare Flight Simulator X... og Xbox 360 har prossesorer som er tre ganger strerkere enn en strerk PC med en 3.2 GHz prossesor Tre ganger sterkere... til hva? Og hvordan er det målt i praktisk ytelse? Nåvel.. har vært tusen slike diskusjoner. Neste poeng er at Xbox360 har kun 512mb Ram - som er delt på alt som skjer i den, grafikk-kort og cpu. Greit - den trenger ikke kjøre Windowsprossesser mens du spiller, men alikevel.. Flysimulatorer er veldig glade i minne, både på grafikk-kort og vanlig internminne. Regner nesten med at FS X følger tradisjonen med at for få få den råeste grafikken så kreves det de råeste grafikk-kortene - hvilket i dag har 512mb alene. Og alle flysimmer jeg har spilt i det siste har gladelig gitt meg mere ytelse i takt med økt internminne, fra 512mb og nå til 2048mb siste året. Så hvordan Microsofts nyeste fly-baby skal kunne kjøres uten at de må kuttes noe i "svingene" lurer jeg på. Men Xbox 360 er billig ja. Veldig god ytelse for penga. Men i og med at flysimuatorgenren har blitt svekket de siste årene, hadde det vært fint om det kom en versjon til 360 også. Kanskje det kunne vekke en døende bransje og det ville "dryppe" litt over på PC flysimgenrern også. Dr Peedee Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Xbox 360 er jo ikke dyrt i forhold til en PC som SKAL klare Flight Simulator X... og Xbox 360 har prossesorer som er tre ganger strerkere enn en strerk PC med en 3.2 GHz prossesor Tre ganger sterkere... til hva? Og hvordan er det målt i praktisk ytelse? Nåvel.. har vært tusen slike diskusjoner. Neste poeng er at Xbox360 har kun 512mb Ram - som er delt på alt som skjer i den, grafikk-kort og cpu. Greit - den trenger ikke kjøre Windowsprossesser mens du spiller, men alikevel.. Flysimulatorer er veldig glade i minne, både på grafikk-kort og vanlig internminne. Regner nesten med at FS X følger tradisjonen med at for få få den råeste grafikken så kreves det de råeste grafikk-kortene - hvilket i dag har 512mb alene. Og alle flysimmer jeg har spilt i det siste har gladelig gitt meg mere ytelse i takt med økt internminne, fra 512mb og nå til 2048mb siste året. Så hvordan Microsofts nyeste fly-baby skal kunne kjøres uten at de må kuttes noe i "svingene" lurer jeg på. Men Xbox 360 er billig ja. Veldig god ytelse for penga. Men i og med at flysimuatorgenren har blitt svekket de siste årene, hadde det vært fint om det kom en versjon til 360 også. Kanskje det kunne vekke en døende bransje og det ville "dryppe" litt over på PC flysimgenrern også. Dr Peedee 6153598[/snapback] jeg gidder ikke å starte en ny diskusjom akkurat dette, men jeg sier bare at det er mulig med Xbox 360 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 ...og ja xbox360 støtter FF. Gidder ikke finne linker, men har en liten tråd med noe info:) Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke glem at du faktisk skal ha en skjerm til 360'en din da.360 er nok billigere enn pc, men ikke såå mye billigere. 6153557[/snapback] De fleste har vel en ok TV i huset fra før (og nei man trenger ikke HDTV - jeg bruker min 360 på en 32" 16:9 vanlig TV og det ser bra ut alikevel.) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 desuten må du jo ha en skjerm til dataen, og desuten kan du jo bruke dataskjermen til boxen, så argumentet faller vel litt i fisk? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 i mitt tilfelle så hadde det vært mye bedre å sitte i en komfertabel stol forran TV'en enn å sitte forran en PC-skjerm med en vond stol. jeg har en dritt PC som jeg bare bruker til internett, så FSX til Xbox 360 er best i mitt tilfelle. BTW, jeg har en drit dårlig 22"(tror jeg) TV, men til Xbox 360 er den veldig fin... Lenke til kommentar
Peter Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) desuten må du jo ha en skjerm til dataen, og desuten kan du jo bruke dataskjermen til boxen, så argumentet faller vel litt i fisk? 6154029[/snapback] Jeg har begge deler, skjerm til 360 og pc'en. Og det var nettopp det som var poenget mitt; man kjøper skjerm til pc'en, derfor er det galt å sammenligne med å kjøpe 360 uten skjerm. Jeg har en 32" wide sony, det funker fint det, men det ser enda bedre ut på en 19" LCD som støtter 1280x1024 (skjermen er da plassert nærmere selvsagt). Endret 22. mai 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ja. En Xbox 360 Premium koster mellom 3 og 4000 kroner. En PC som kan yte tilsvarende koster minst 20 000 kroner. Så ja, konsoll er billigere og mer økonomisk riktig mot lommeboken min! Ikke minst er konsoll laget for at flere skal kunne bruke dens amtidig (vennegjenger ol.) 6153407[/snapback] Nå vet jeg ikke hvor du handler PC men minst 20 000 kroner er litt å ta i. 6153584[/snapback] Nå snakket jeg om en PC som kan yte tilsvarende til Xbox 360. Og da må man bla opp rundt 20 000 kroner ja. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 jeg har chattet med noen Xbox-folk i USA og de ba meg om å gå til produkt siden for en oppdatering {Sherryl Lee}Will there be anything else that I can help you with today? {Christoffer Knutsen}yeah, is Flight Simulator X comming to Xbox 360? {Sherryl Lee}As of the moment, we still do not have information when it will be coming out for Xbox 360, kindly visit the website see all the updates. {Sherryl Lee}Will there be anything else that I can help you with today? {Christoffer Knutsen}no, thank you very much for all the help you helped me with {Sherryl Lee}You are always welcome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå