Gå til innhold

Hodetelefoner i bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil tro at politiet ikke ser ørepropper, men sånne svære som den du har er ikke bra mens du kjører bil.

jeg vet ikke om det er ulovlig eller ikke, men jeg ville satset på ørepropper hvis jeg var deg ;)

"gode" ørepropper får du får 99,- på en hifi-butikk

Lenke til kommentar
Der er jo lov å kjøre med hjelm, så hvorfor ikke høretelefoner? Så vidt meg bekjent kan man få lappen som døv også.

6153945[/snapback]

Godt poeng... Jeg får kanskje rette spørsmålet mot biltilsynet. Tar ikke sjansen på flere unødvendige bøter nå... :realmad:

Lenke til kommentar
du kan jo kjøre med anlegget i bilen på full guffe, slik at du ikke hører noe annet, så hvorfor ikke?

Men så har du ikke lov til å kjøre med ørepropper på moped ivertfall...

6156138[/snapback]

Og man har ikke lov til å kjøre med handsfree med ledning heller...pga ledningen

Lenke til kommentar
du kan jo kjøre med anlegget i bilen på full guffe, slik at du ikke hører noe annet, så hvorfor ikke?

6156138[/snapback]

Og man har ikke lov til å kjøre med handsfree med ledning heller...pga ledningen

6156145[/snapback]

Tuller du, ikke handsfree med ledning. Det visste jeg ikke om, kan noen bekrefte dette? Trodde det var lov jeg.

Lenke til kommentar

6156138[/snapback]

6156145[/snapback]

på moped eller bil?

Dessuten er det jo deet samme om det er med eller uten ledning...

Lenke til kommentar

6156138[/snapback]

6156145[/snapback]

på moped eller bil?

6156533[/snapback]

Dette gjelder bil. Og poenget er visst at det er så mange som roter ille med ledningen når telefonen ringer. Derfor har det blitt forbud mot det. Trådløs er lov.

Lenke til kommentar

6156138[/snapback]

6156145[/snapback]

på moped eller bil?

6156533[/snapback]

Dette gjelder bil. Og poenget er visst at det er så mange som roter ille med ledningen når telefonen ringer. Derfor har det blitt forbud mot det. Trådløs er lov.

6156624[/snapback]

MAO mye tryggere å snakke med telefonen på øret.... :cool: noe jeg kommer til å gjøre fram til jeg tar meg råd til bluetooth på øret.

Lenke til kommentar

Pappa kjørte med Handsfree(m/kabel), og da ringte det og pappa gravde etter handsfree'et(m/kabel) og da smalt det noe inn granskævven... det viste seg at Pappa hadde pungtert dekket.

etter det så kjøpte han seg et handsfree man setter på dashboardet(m/høyttaler).

Lenke til kommentar
Pappa kjørte med Handsfree(m/kabel), og da ringte det og pappa gravde etter handsfree'et(m/kabel) og da smalt det noe inn granskævven... det viste seg at Pappa hadde pungtert dekket.

etter det så kjøpte han seg et handsfree man setter på dashboardet(m/høyttaler).

6157779[/snapback]

Ja, slik kan det gå! :p vet Aldri! :D

Exici

Lenke til kommentar

6156138[/snapback]

6156145[/snapback]

Jo, det har man lov til. Det eneste kravet er at mobiltelefonen er "fastmontert", og ikke ligger å slenger i et tilfeldig valgt oppbevaringsrom i bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...