vikingfk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 trenger tips om en støysvak strømforsyning den skal brukes til internet og kontor arbeid. den trenger ikke å være kraftig, skal ikke ha noe strømkrevende skjermkort i maskinen. det viktigste er at den er rolig Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Seasonic og mist har de mest stillegående psu'er som er på markedet. Jeg holder en knapp på seasonic, men mist er også en kvalitets psu. Men kvalitet koster, så man bør være klar over å betale litt ekstra. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5448 OCZ ModStream strømforsyning 450W 20/24pin ATX/BTX/PCI Express/SATA Pris: kr 550,00 Endret 22. mai 2006 av kvase Lenke til kommentar
Juke Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jeg ville kjøpt en Seasonic S12 i passende størrelse (den kommer i flere effektvarianter). De gjør det meget bra med tanke på støy i omtaler på silentpcreview.com, i allefall gjelder dette 500W og 600W-utgavene. Sitat fra en av omtalene: The new and improved S12-500 / 600 power supplies find Seasonic at the top of their game. These high power models pick up where the S12-430 leaves off and continue on quietly, steadily delivering power on demand. Tops for efficiency, for low noise, for stable high power delivery, and for the minimalist approach that strikes a chord of quality for many users. 500/600W er vel kraftig overkill for en kontor-PC, men de har artikler om svakere modeller fra Seasonic der også. Jeg vil anbefale deg å lese en omtale av den aktuelle modellen før du kjøper, da det kan være forskjeller på dem med tanke på støynivå. 330W-utgaven bråker visstnok litt mer enn de andre f.eks. Endret 22. mai 2006 av Juke Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Du får jo lydløse/viftreløse strømforsyninger, men de koster skjorta. 1200,- + Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå