AMD-King Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hvilken avstand er det mellom punktene? Dere er vel klar over at det må være fri sikt? Den største parabolen har høyest forsterkning. 6154133[/snapback] Vi er bare i research-fasen enda og skal se hva vi får til i fri sikt. Det er planer om å stikke opp til høyeste fjelltopp på øya og se om vi kommer ned til stranda eller mer. Jeg og kompisen har jo hele sommeren på oss! Nå må vi bare planlegge en stilig modul-basert WLAN løsning og ting ser bra ut! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvis dere får laget antennene med korrekt brennpunkt så ser jeg ikke bort fra at dere kan nå f.eks 10-20km med et slikt oppsett. Litt av problemet blir å sikte inn antennene 100% slik at link oppnås. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hvis dere får laget antennene med korrekt brennpunkt så ser jeg ikke bort fra at dere kan nå f.eks 10-20km med et slikt oppsett. Litt av problemet blir å sikte inn antennene 100% slik at link oppnås. 6154203[/snapback] Her ligger den største utfordringen, ja. Presisjon på 2 mobile baser er ikke lett, men vi får forske på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå