LtdEdFred Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg prøver å få inn en tabell i et htm dokument, men "Table" muiligheten er fade(a) ut. Det står "Table Disabled In Layout View". Hva må jeg gjøre for å få den til? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Du må gå i en annen visningsmodus enn 'layout' view. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Det var i grove trekk spørsmålet mitt. Hvordan skifte view? Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Litt nede i den smale "verktøykasen". Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Et lite tips, jeg har drevet med web i noen år og jeg tror nok kanskje du bør se etter en god bok om Dreamweaver. Skal du stille spørsmål i forumet hver gang det dukker op et lite problem (det kommer det nok til å gjøre oftere enn du tror), kommer du til å bruke utrolig lang tid. - Judaz - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå