qlubber Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Noen som har erfaring med Samsung Syncmaster 215TW ? Vurderer å kjøpe, men den må da være brukbar til spill (Counter-Strike Source). Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Noen som har erfaring med Samsung Syncmaster 215TW ? Vurderer å kjøpe, men den må da være brukbar til spill (Counter-Strike Source). 6153126[/snapback] Det fins en tråd om denne skjermen alt... Her Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Noen som har erfaring med Samsung Syncmaster 215TW ? Vurderer å kjøpe, men den må da være brukbar til spill (Counter-Strike Source). 6153126[/snapback] Denne skjermen er IKKE egnet til FPS spill. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har denne skjermen og er 100 % fornøyd, men når det er sagt så må jeg også legge til at jeg benytter den ikke primært til spill. Den blir 95 % benyttet til Office applikasjoner og internett. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har denne skjermen og er 100 % fornøyd, men når det er sagt så må jeg også legge til at jeg benytter den ikke primært til spill. Den blir 95 % benyttet til Office applikasjoner og internett. 6170070[/snapback] Som John sier, den er bra til "Windows" bruk og film, men det er for mye etterslep til at den er mulig å spille fps spill med. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Her er en liten videosnutt av hva jeg mener. LCD skjermen er til venstre, og CRT er til høyre. Som du kan se så drar jeg ett vindu i mellom 2 skjermer, og på venstre skjermen henger bildet igjen når jeg flytter vinduet frem og tilbake. edit: argh vedlegget ble ikke med, må fixe litt her Sånn! http://media.putfile.com/etterslep3 Endret 24. mai 2006 av gullf1sk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå