Gå til innhold

Ef81 høyttaler, ingen over eller ved siden?

Anbefalte innlegg

Hei

Kjøpte benQ siemens ef81, men skal bytte den i dag siden den ikke fungerer med mitt tele2 sim kort. Tenkte w810i, samme pris, fin og se på, bra på mp3.

2 ting plager meg da.. mindre og litt styggere skjerm på w810i.

Det jeg syntes er viktigst- ef81 har en veldig klar stereo høyttaler som gir veldig god lyd. Ikke så mye bass, men den er sprelsk vakker å høre på. Dette var noe jeg satte veldig stor pris på og lurer på om det er noen som har hørt om mobiler med ytre høyttaler av samme kvalitet? Noen som har hørt D600 f.eks ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er et problem Tele2 jobber med å fikse. Er visstnok et problem med SIM-kortene deres.

6153199[/snapback]

Ser ut til at BenQ Siemens har tatt på seg litt av skylden her, iom at de erstatter telefonen. Dette er noe tele2 og benQ jobber med sammen. Verken benQ eller tele2 har skylden alene.

Måtte true butikken med masse rare ting om forbrukerråd osv før jeg fikk utslag med erstatning.

Lenke til kommentar

Nja, er samme problem med tele2-SIM på endel andre merker også, f.eks Samsung. Er ikke BenQ sin skyld dette.

Har inntrykk av at det generelt er mye problemer med Tele2 og at det smarteste er å bytte operatør så fort man kan :)

Vet det til og med er endel ansatte i Tele2 som som har gått bort fra å bruke Tele2 på sine mobiler...

Lenke til kommentar
Nja, er samme problem med tele2-SIM på endel andre merker også, f.eks Samsung. Er ikke BenQ sin skyld dette.

Har inntrykk av at det generelt er mye problemer med Tele2 og at det smarteste er å bytte operatør så fort man kan :)

Vet det til og med er endel ansatte i Tele2 som som har gått bort fra å bruke Tele2 på sine mobiler...

6155012[/snapback]

Flere jeg kjenner har Tele2 og Samsung telefoner - uten problemer.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...