Tåkelys Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 I bruksanvisningen til skjermen min står det at man kan bruke en BNC-kabel, som kan kjøpes separat. Vil dette gjøre billedkvaliteten bedre, eller er denne tilkoblingen til noe annet? Lenke til kommentar
JSS Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hmm... Lurer på det samme. Noen som vet hvilke skjermkort som støtter bnc? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Skjermkortet trenger ikke støtte det, du kjøper bare en skjermkabel med 15-pins VGA i ene enden og 5 BNC i andre enden. Fordelen er at det kan være bedre individuell skjerming mellom ledningene, jeg merket forskjell (til det bedre) på min LG 915+ med å bruke kabel med BNC-plugger. Og siden skjermen har inngang for begge deler brukte jeg den andre kabelen til en annen maskin. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 BNC er totalt 5 koblinger på den ene siden, til skjerm, og vanlig 15pins vga til skjermkort. Det er vanlig på litt eldre monitorer, særlig hvis du ville ha 2 stk PC'er på en skjerm. Det er Grønn, Blå, Rød, H/V. Synch + <noe>GND?!? på lederne? Ved ikke om det blir bedre signal enn vanlig, sikkert samme meninger her som optisk vs. RGB. Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Alle skjermkort støtter BNC, det som er tingen er om skjermen din har de rette inngangene. Prøv et søk ang. dette isteden for å opprette nye tråder på ting som har blitt diskutert før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå