Gå til innhold

Høytaler Std


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det... Spec'ene på data høytalersett er helt bak mål. Der skryter produsentene på seg mer enn det bil-stereo bransjen gjør.

Du må nok dykke dypere inn i materien, om du skal bli klok på dette.

Uten at jeg har sett det settet du snakker om, så kan jeg nesten garantere at, uteffekten på forsterkeren er maks 100Watt, etter skikkelige normer.

Lenke til kommentar

Med et 5.1 system så betaler du MYE for den 5. høytaleren. Et like dyrt 4.1 system vil være bedre på spill og musikk.

 

Søk på forumet. Veldig mange diskusjoner om dette tidligere. Og konklusjonen på de fleste er at Z-560 er det beste du får til 2000,-

 

Har det selv og er fornøyd. Mye bedre enn et mini-anlegg (elkjøp typen) til 4-5000kr.

 

Ikke heng deg opp i antall Watt, men hør på de selv.

Noen liker mye bass, andre ikke. Z-560 har mye bass.

Lenke til kommentar

glemte 2 ting... signaturen min og og si at bassen på z-560 blir **** meg rå hvis du plasserer subben på perfekt sted(den blir rå uanz hvor du plazerer den da men..) prøv det i hjørner, i et skap, på gulvet eller no`sånt...under databordet oxo, da rister hele bordet og d git mye mer (action) KJØP ZETTET NÅ!!! billigste du får som er bra!!! her kommer signaturen...:smile:

Lenke til kommentar

Nei.. redigert verson:

Jeg zkal kjpe zettet zelv znart jeg for det er så zmart og kjøpe pc høytalere når man zkal ha et billig anlegg på rommzet... det er innebygd forzterker i alle pc-høytaler zett man får z på i alle butikker og zånt... zå d zå!!! !!LOL!!

 

Hade bra nå zkal jeg zzzzzove znart god natta zzz`en:)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-07 12:53, skrev venomzorg:

jeg har stillt akuratt det samme spørsmålet, vi fikk tråden opp i nesten 120 meldinger. og de fleste sa at skal du høre på mye musikk og greier burde du kjøpe dette:




jeg vil også kjøpe dette men jeg venter til de får de på lager. :|


 

JEG rådet deg til å kjøpe noe annet jeg da... :smile: Men det rådet gikk jo i dass :sad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...