Spydleif Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Topicen sier vel det meste....har noen erfaringer med priskrig.no? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Aldri hørt om. De er vel heller ikke med i prisguiden til Amobil. Nyoppstartet nettbutikk? Edit: Hehe... under "Om oss" står det at nettsjappa ble åpnet 18. mai i år. Det er en søsterbutikk av GSM.no, og vi kjenner jo til deres "tolkninger" av lovverket -snubbel Endret 22. mai 2006 av snubbel Lenke til kommentar
Spydleif Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Har du noen erfaringer med de? Ringte på det nummeret som jeg ble henvist til på siden og han jeg snakket med der sa at de har DOA-frist og 2 års garanti, og et eller annet om en reklamasjonsrett på opptil fem år, skjønte ikke helt forskjellen der. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har du noen erfaringer med de? Ringte på det nummeret som jeg ble henvist til på siden og han jeg snakket med der sa at de har DOA-frist og 2 års garanti, og et eller annet om en reklamasjonsrett på opptil fem år, skjønte ikke helt forskjellen der. 6153570[/snapback] vi har tråder og avisartikler om dem. GSM.no, eller notel.no er fra tidligere kjent med et frynsete rykte, noe som betyr at mange her inne er skeptisk til dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå