tstuka Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Har noen hørt noe om når serial ATA-disker kommer? IBM har akkurat lansert 180-serien sin basert på ATA-100. Synd det ikke var SATA.... Lenke til kommentar
benyhana2 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Haha! SATA... Ha-ha! Så moro! Det er nesten sånn at jeg må le!! Ha-ha! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 benyhana: Du kommer ikke til å bli gammel på dette forumet! Over til SATA disker.. Tror ikke det kommer noen før midten av 2003. Ikek helt sikker, men noe sånt tror jeg. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Cappo skrev (2002-10-07 12:49):benyhana: Du kommer ikke til å bli gammel på dette forumet! Over til SATA disker.. Tror ikke det kommer noen før midten av 2003. Ikek helt sikker, men noe sånt tror jeg. Nei, men engang han våger seg inn i Off Topic lever han ikke lenge! Det er ikke for ingenting OT er kallt det egentlige helvette... Og SATA disker er forventet sommer/høst neste år... Lenke til kommentar
Tronnis Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 "Volume shipments of the DiamondMax 16 and DiamondMax 9 with serial ATA are scheduled to begin in December 2002." http://www.shareholder.com/maxtor/ReleaseD...r_section=press [ Denne Melding var redigert av: Tronnis på 2002-10-07 13:29 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå