cookiefi Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Hei, jeg er ganske ny i linux aldri prøvd det før så jeg tenkte jeg skulle installere det men når jeg skulle instalere det så kommer dette <7>APIC error on CPU0: 40(40), vet noen hva som er feilen? Og når jeg skal innstalere det så skjører jeg dette i boot: install ACPI=off eller så vill den ikke starte da kommer dette: "MP-BIOS bug: 8254 timer not connected to IO-APIC". Tenkte kanskje hvis det hjalp med noapic men da skjedde det ikke noe så jeg skrev nolapic da gikk den videre men ble nare stådende stille på et tomt felt. Vet noen hva som er feilen? Jeg kjører UBUNTU 6.06 ja, jeg glømte hvis jeg bare skriver install acpi=off så stopper den etter input: AT Translated Set 2 keyboard as /class/input/input0 Endret 22. mai 2006 av cookiefi Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei, jeg er ganske ny i linux aldri prøvd det før så jeg tenkte jeg skulle installere det men når jeg skulle instalere det så kommer dette <7>APIC error on CPU0: 40(40), vet noen hva som er feilen? 6152801[/snapback] Får du ikke fortsette etter feilmeldingen? Lenke til kommentar
cookiefi Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 nei den bare stopper opp og står der bare og gjør ikke en ting Lenke til kommentar
cookiefi Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Jeg fikk det til og fungere til slutt. Endret 22. mai 2006 av cookiefi Lenke til kommentar
cookiefi Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Nytt problem når jeg var ferdig kom det bare opp på rekke og rad: killed killed killed killed killed killed killed killed killed killed killed killed killed killed killed killed Hva er det som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå