Gå til innhold

Overpriset Xbox classic spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det var alt for dyrt for et såpass gammelt spill.

6152725[/snapback]

Det er sant, men problemet er at Konami har valgt ut dette spillet som en "Classic" og at prisen skal ligge på ca 240,- Har da denne butikken jeg nenvte lov til å sette opp prisen til det dobbelte?

Jeg gidder ikke å betale det dobbelte hvis jeg ikke trenger.

Lenke til kommentar
Jeg synes det var alt for dyrt for et såpass gammelt spill.

6152725[/snapback]

Det er sant, men problemet er at Konami har valgt ut dette spillet som en "Classic" og at prisen skal ligge på ca 240,- Har da denne butikken jeg nenvte lov til å sette opp prisen til det dobbelte?

Jeg gidder ikke å betale det dobbelte hvis jeg ikke trenger.

6152758[/snapback]

Snakk med de ansatte i butikken. Kanskje de har gjort en feil?

Lenke til kommentar
Men hva om de sier at 500,- er "normal" pris? Hva kan jeg så gjøre?

6152778[/snapback]

Da kan du argumentere med at spillet er "Classic" og at det ikke skal koste så mye. Hva det hjelper, er jeg ikke sikker på. Hvilken butikk er det forresten?

Jeg sjekket hva det kostet på CDON og det ligger på 500kr der også (det var til PS2).

Lenke til kommentar

Har de lov til det? ja, definitivt. De kan selge dem til hva pokker de vil. OM de får solgt dem til den prisen er jo noe annet. Men var det en "classic" boks, eller var det bare en gammel standard game box som stod igjen i hylla?

Du kan prøve å argumentere mot den prisen, men det er tross alt hellkjøp vi snakker om her.. de setter ikke ned prisen på 2 år gamle skjermkort heller, så jeg tviler...

Gå og spør. Hvis de ikke forstår argumentasjonen "bedre å få solgt det for redusert pris enn at det skal rotne i hylla til dere må kaste det uansett", kjøp det en annen plass sier nå jeg. Og sørg for å si ifra at det er det du kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar

Litt sent nå, jeg handlet spillet tidligere i dag. Det var satt ned till 399,- så det var jo ikke så altfor galt. Jeg gadd ikke å prøve å diskutere med dem, tviler på de ville satt ned prisen allikavel.

Eventuelt så kunne jeg vel ringt forbrukerrådet, men jeg tok meg ikke tid til det. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...