hemo Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Eg har ein Intel CPU med Hyper Threding (HT). På eit tidspunkt forsvann dendoble grafen i Oppgavebehandling -> Ytelse. Er det nokon måte å få HT-funksjonen til å vera "Dual" igjen? Eg har prøvd å re-installera chipset-drivarane: ********************************************************* * Product: Intel® Chipset Software Installation Utility * Release: Production Version * Version: 5.0.1.1015 * Target Chipset#: Intel® 82865 G/PE/P, Intel® 82875P * Date: April 22, 2003 ********************************************************* ..utan at dette har hjelpt. (eg finn heller ikkje nyare chipset-drivarar. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 har du satt på enable HT i BIOS ? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kan være at du har måttet resette BIOS, og HT var sikkert ikke satt på som standard. Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke så enkelt som at du har slått av at windows task manager skal vise begge 'kjærnene'? Sjekk dette under menyen 'view | cpu history | xxxx' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå