Indianern Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei Jeg lurte på en ting. Når jeg skal bestille ADSL fra ngt burde jeg bestille gjennom telefon eller web sida ders eller e-mail?? Grunn til at jeg lurte er forde når man bestiller hos telenor så kan det ta flere uker hvis man bestiller på web sida deres enn hvis du ringer til dem og bestiller. Og da lurte jeg på om det gjelder det samme for ngt også? [ Denne Melding var redigert av: Indianern på 2002-10-07 12:24 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Ring de. De er mye kjappere med telefon og da får du svar i realtime. Alle mine kompiser ringer dit og har sluttet å sende mail. De svarer ikke alltid på mail men ta telefonen gjør de :smile: Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Det er ofte litt køing på telefon, men det er nok det greieste. Men jeg har selv sendt mail flere ganger, og jeg er overrasket over hvor fort de faktisk har svart. Svar har aldri kommet senere enn dagen derpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå