3000 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 etter flere henvendelser, ser eg meg nødt til å legge til denne meldingen. OT baren er ikke noe skjekkested, men for prat om dagligdagse ting. Det finnes andre steder (som flere har foreslått dagbladet) der man få gjort den slags. Og personangrep tolleres ikke! flere har klagd på nettopp dette og har selv lest flere overstreken meldinger. Personangrep blir belønnet med advarsel/en liten ferie om dette er alvorlig. Vennligst ikke kommenter denne posten, men heller send PM om du lurer på noe Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Og vitsen med denne posten er? For å ikke snakke om: Hvem er du? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Hei, jeg heter Skarstad. Hvem i svartese granskauen er du, 3000? Endret 22. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei, jeg heter Skarstad. Hvem i svartese granskauen er du? 6152320[/snapback] Var ikke til deg - mer til trådstarter som leker mod? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei, jeg heter Skarstad. Hvem i svartese granskauen er du? 6152320[/snapback] Var ikke til deg - mer til trådstarter som leker mod? Jeg skjønte det, gjorde det enda klarere nå. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 ehm.. og det sier han som startet en tråd angående om det fantes jenter i forumet.. LoL! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 "Og i dag ble HW-no folket utsatt for en tilfeldig bruker, som utgav seg for å være moderator. Det ble reagert med vantro, spydigheter, ja til og med avsky, for denne typen oppførsel. Kilder sier den omtalte brukeren kan vente seg sanksjoner, og vi kommer tilbake med mer informasjon i kveldsnytt. Og nå: sporten, etterfulgt av været." Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg ser ikke hva poenget med denne posten er. Er det noe du vil ha i sticky, sånn at folk skal vite hva OT-Baren er? Hadde du prøvd deg med det der for en god del år siden. så kanskje det hadde fungert. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 "Og i dag ble HW-no folket utsatt for en tilfeldig bruker, som utgav seg for å være moderator. Det ble reagert med vantro, spydigheter, ja til og med avsky, for denne typen oppførsel. Kilder sier den omtalte brukeren kan vente seg sanksjoner, og vi kommer tilbake med mer informasjon i kveldsnytt. Og nå: sporten, etterfulgt av været." 6152375[/snapback] Kveldsnytt: "Det meldes at en spesialstyrke bestående av Dotten, B|Real og Ueland allerede har rykket ut fra MOD/HQ og kjører mot OT-Baren i høy fart. Spesialenheten er topptrent i denne typen saker og skal ta seg av enkelte negative sanksjoner samt sikring av åstedet. Og nå: En gris som flyr!" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 "Og i dag ble HW-no folket utsatt for en tilfeldig bruker, som utgav seg for å være moderator. Det ble reagert med vantro, spydigheter, ja til og med avsky, for denne typen oppførsel. Kilder sier den omtalte brukeren kan vente seg sanksjoner, og vi kommer tilbake med mer informasjon i kveldsnytt. Og nå: sporten, etterfulgt av været." 6152375[/snapback] Kveldsnytt: "Det meldes at en spesialstyrke bestående av Dotten, B|Real og Ueland allerede har rykket ut fra MOD/HQ og kjører mot OT-Baren i høy fart. Spesialenheten er topptrent i denne typen saker og skal ta seg av enkelte negative sanksjoner samt sikring av åstedet. Og nå: En gris som flyr!" 6152456[/snapback] Melding fra Grisen: Dæven så smått alt virker her oppe fra! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 "Morgen TVs Nyheter: Vi har live reportere stående utenfor åstedet, det har dannet seg en haug med tilskuere som forsøker å lese posten, dessverre er det slikt at denne folkemengden sperrer for Dotten & Cos spesialstyrke. Det forventes et stort kraftig angrep som antageligvis vil ta med seg utallige sivil. ... Vi venter i spenning! Nå over til "Hvordan rekke den forbanna bussen!"" *løpe* Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Det der er ett prakteksemplar på en oppbrukt vits. Endret 22. mai 2006 av Skilpadde Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) etter flere henvendelser, ser eg meg nødt til å legge til denne meldingen. 6152312[/snapback] Er det mange som har sendt pm til deg og lurt på hva OT-baren er? :!: Endret 22. mai 2006 av Øssa Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Men va fan e det her for nåt? Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 La moderatorene gjøre jobben du, 3000.. Hvem er du egentlig? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tidspunktet for innlegget til trådsstarteren er typisk for fyllerøre innlegg. Ikke bra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tidspunktet for innlegget til trådsstarteren er typisk for fyllerøre innlegg. Ikke bra. 6152566[/snapback] Aaa! Så det kroppen kanskje mente er at OT baren ikke er noe skjenkested ...? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 OT-Baren er GENIALT sjekkested, det er OFF TOPIC BAREN, det er ikke sagt at det ikke er lov å sjekke. Vi har Forum Romatikk, akkurat som de har bonderomantikk, det er fullt lovlig. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 OT-Baren er GENIALT sjekkested, det er OFF TOPIC BAREN, det er ikke sagt at det ikke er lov å sjekke. Vi har Forum Romatikk, akkurat som de har bonderomantikk, det er fullt lovlig. 6152614[/snapback] Helt enig. Jeg tror ingen moderator har nevnt at litt uskyldig sjekking er ulovlig? Selv om størsteparten av forumet består av gutter, er det jo bare koselig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg