blut0 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei.. har en berbar data jeg vil koble opp mott tv'en det er en berbare . hvordan jør jeg dette? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Spørs på laptopen, TVen, skjermkortet og hvilke kontakter "inn" TVen har. I tillegg er vel denne noe feilpostet... Endret 22. mai 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
royhansen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Lurer på det samme selv. Finner ikke rett plass og poste det så skriver bare her. Har en Acer Aspire 3500, Som jeg vil kople opp mot tv'en. Tv-en har skart utgang og antenne utgang, og pcen har en vanlig skjermkort utgang. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Vanlig skjermkort= VGA? I såfall er det vanskelig... Har PCen TV-out er det enklere. Lenke til kommentar
royhansen Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja det stemmer. VGA. Det sto litt stilt så jeg komm ikke på hva det het. Hva må jeg isåfall gjøre for og få dette til? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Du kan kjøpe en "svinedyr" omformer, mener jeg så på sånt en gang, tror ikke du kan få kjøpt en greie for under tusen kroner ihvertfall. Noen TVer har jo også VGA-input, men dette er jo sjeldent... Jeg vet ærlig talt ikke, men VGA til TV ble såpass avansert og dyrt at jeg droppet det for eget bruk.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Må jo dessuten huske på at kvaliteten på en TV-skjerm ikke er heeeelt god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå