kimbeer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ganske nytt for meg dette her men var ute med en kompis en kveld her og lånte pappa sitt kamera for å ta noen bilder. Så ble det sånn at jeg stod på rulleskøyter og tok et bilde i litt fart som jeg synes ble rimelig fint =) Så jeg håper på kritikk =D Bildet =) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Spennende, absolutt. Likte bildet godt. Klarer ikke finne noe veldig negativt å sette fingeren på, men så er jeg heller ingen ekspert innen foto. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Synes det var et fint bilde synes jeg, muligens litt skevt? Uansett, så synes jeg du kunne gjort noe med utgangen av tunellen, for der er det liksom ting som rører på seg og forstyrrer i lang lukkeritd, mener jeg. Kanskje bare fjerne det og la det være sort der? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Synes faktisk den enden/utgangen var spennende jeg. Tror det ville blitt litt kjedlig om det var sort der. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Fint bilde, men kanskje jeg mangler noe å feste øynene på. Synes også delen under selve åpningen ble en tanke stor og tung. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Synes faktisk den enden/utgangen var spennende jeg. Tror det ville blitt litt kjedlig om det var sort der. 6155758[/snapback] Før: Etter: Er ikke enig med deg der, JoachimR... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke at det ikke går, men jeg synes personlig at det er mer spennende med originalen. Mulig jeg er sær. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Samme her, liker best orginalen Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ikke enig, da jeg synes den er rotete i enden. Du ser at det er lang lukkertid... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Rotete eller ikke. Den redigerte versjonen gir meg ikke noe! Tomt og kjedelig... Det orginale derimot viser da iverfall noe. Selv om det feteste hadde vært om det vi ser i enden hadde vært skarpt. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Rotete eller ikke. Den redigerte versjonen gir meg ikke noe! Tomt og kjedelig...Det orginale derimot viser da iverfall noe. Selv om det feteste hadde vært om det vi ser i enden hadde vært skarpt. 6158057[/snapback] ja. Tatt to bilder der hadde ikke vert en dum ide. Ellers så likte jeg ikke så godt fargen. (men det er nok en smaksak) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå