Gå til innhold

Logokonkurranse for HW-LAN

Anbefalte innlegg

Hei,

Den 4. til 8. oktober 2006 arrangerer vi i Hardware.no et LAN-party på Fornebu utenfor Oslo. LAN-et har fått navnet HW-LAN. For mer info, se denne tråden.

I den anledning trenger vi en god logo. Logoen vil vi benytte på nettsidene til HW-LAN, på T-skjorter, bannere osv. Den må derfor fungere godt i ulike størrelser og med ulike farger. En høyoppløselig versjon som er skalerbar (vektorgrafikk) er et krav. Ellers er det rimelig frie tøyler, så lenge det går godt frem at logoen er for HW-LAN.

Vedlagt er det et skjermbilde av en svært tidlig versjon av nettsiden. Plassen hvor logoen til HW-LAN skal være er altså der hvor HW-logoen er nå, for de som ikke skjønte det. ;)

post-26420-1148251460_thumb.jpg

Ved å levere inn et forslag godtar du at logoen tilhører HW-LAN, og vi kan om nødvendig gjøre modifikasjoner på logoen for at den skal passe våre behov. Vinneren vil bli belønnet med en gratis billett til HW-LAN, og vil om ønskelig få sitt navn på nettsiden.

Forslag kan postes i denne tråden, eventuelt sendes per mail til [email protected]. Diskusjon rundt selve logoen og postede logoforslag kan godt gjøres i denne tråden, men vennligst hold generell diskusjon rundt LAN-et i denne tråden. :)

Frist for innsendelse er fredag 26. mai klokka 23:59.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frist for innsendelse er fredag 26. mai klokka 23:59.
Dere har alltid så korte frister på slike ting. Noe som haster?

6156170[/snapback]

Ja, nå haster det faktisk veldig. :)

6156199[/snapback]

Litt dumt siden mange har eksamen nå for tiden. Slik de har ikke tid til å lage logo :no:

Lenke til kommentar

Jaja, her er mitt forslag:

HW-LAN

post-64633-1148513496_thumb.jpg

post-64633-1148514292_thumb.jpg

Ideèn

Hvem kommer til HW-LAN? Jo, forumsbrukere og litt til! Jeg ønsket å lage en logo som forumsbrukere kunne forbinde seg med.

Jeg skulle lage en mosaikk av avatarer her på forumet og samlet sammen rundt 250 avatarer og satt dem sammen. Så skulle jeg dempe brightness på enkelte avatarer slik at HW-LAN sto frem. Denne ideèn fungerte ikke helt siden ikke alle avatarene er perfekt stilt opp. Siden jeg abandoned min egentlige idè, ble den endret.

Så, etter en par timer og en god del browser-kræsj, ble dette sluttproduktet

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...