benyhana Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Er lei meg for at jeg gikk litt over styr isted... Ble kanskje litt varm i trøya etterhvert, håper dere kan tilgi meg. Jeg håper også at vi alle lærte litt av denne episoden og jeg sender med et lite bilde av Club3D-pakka, som et symbol på at jeg godtar at alle skjermkort-innpakninger ikke er like gode på utsiden, men at det er INNSIDEN som teller i bunn og grunn! Vennlig hilsen Beny Hana Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Fjern det bildet i signaturen din du.. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 det ligger nokkm ikke i siggen, da kommer det en lite stripe over selve siggen Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 12:50, skrev PIIIpower:det ligger nokkm ikke i siggen, da kommer det en lite stripe over selve siggen Enda verre.. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 12:06, skrev benyhana:Er lei meg for at jeg gikk litt over styr isted... Ble kanskje litt varm i trøya etterhvert,håper dere kan tilgi meg.Jeg håper også at vi alle lærte litt av denne episoden og jeg sender med et lite bilde av Club3D-pakka, som et symbol på at jeg godtar at alleskjermkort-innpakninger ikke er like gode påutsiden, men at det er INNSIDEN som teller i bunnog grunn!Vennlig hilsenBeny Hana skjerp deg! Vi vil ikke ha folk som deg her på forumet, så enten bedrer du deg fortere en lynet eller så er det ut!! Skjønner?!? Mvh, Jan Erik Edit: skriveleif.. [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-10-07 14:37 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå