Heilage Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei. Tok litt bilder i helgen, her er et av kjæresten min. Kun litt varme og litt kontrast. Trenger litt tips på beskjæring av dette, da jeg gjerne vil jobbe mer på dette for å få det til å bli "fullverdig". Lenke til kommentar
andreash Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei. Tok litt bilder i helgen, her er et av kjæresten min. Kun litt varme og litt kontrast. Trenger litt tips på beskjæring av dette, da jeg gjerne vil jobbe mer på dette for å få det til å bli "fullverdig". 6151472[/snapback] Synes bildet var uskarpt jeg. Ser ihvertfall slik ut på min skjerm. Lenke til kommentar
reds Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Synes bildet var uskarpt jeg.Ser ihvertfall slik ut på min skjerm. 6152378[/snapback] På min også. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det er nok ganske uskarpt ja! Synes også at forgrunnen og bakgrunnen er altfor rotete. Likte heller ikke plasseringa av armen! Blir ikke så lett å beskjære dette bildet på en fornuftig måte tror jeg!? Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Det er nok ganske uskarpt ja! Synes også at forgrunnen og bakgrunnen er altfor rotete. Likte heller ikke plasseringa av armen! Blir ikke så lett å beskjære dette bildet på en fornuftig måte tror jeg!? 6152484[/snapback] Jeg synes ikke det gjør så mye at det ikke er helt skarpt. Vi kan kalle det soft fokus. Prøv og rotere bildet mot venstre før beskjæring, da vil du ha en litt annen opplevelse av bildet. Endret 22. mai 2006 av Gjesp Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Gah, nok en gang mislykket. Jaja, jeg får prøve igjen. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Fin modell, men alt det andre ødelagte. Uskarp bakgrunn må du ha, skarpt fjes, og mindre/ikke arm. Lykke til neste gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå