burnedmind Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg er klar for utfordringer i Othello nå. Bare si ifra så spiller vi på jippii.no eller noe Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 ok..gidder du å forklare litt nærmere, eller må alle gidde å finne ut alt selv? Vi er ikke tankelesere, hvertfall ikke alle. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Er det så vanskelig å skjønne hva han snakker om? Dessuten har burnedmind ikke balla nok til å være kongen over haugen. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hehe. Jeg har bare ikke energien til å flytte musa heelt opp til adresselinjen og skrive "jippii.no" og deretter finne fram til de othello greiene. Føler jeg trenger en motivator.. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Nå. Hvis du ikke er kjent med Othello fra før, så trenger du ikke å sløse bort energien. Inntil videre dog, så er jeg kongen på haugen. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Dessuten har burnedmind ikke balla nok til å være kongen over haugen. 6151799[/snapback] Sier pjokken som leverte inn klage til NSDAP mens du gråt hele veien til banken. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hva skjer med dette forumet om dagen? Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hva skjer med dette forumet om dagen? 6152097[/snapback] Jeg skjønner hva du mener. Spillforum pleier å ha et skarpt konkurranseinstinkt, men dette var dødt. Men det er vel synlig tvers igjennom at jeg er tungvektsmester i Othello. Jeg mener, jeg er jo klart den smarteste debattanten på hw.no. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Du er tungvektmester i trolling, i hvert fall, og konkurransen er hard om dagen. Lykke til videre! (Du trenger det) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg er med jeg... bare si ifra. Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 jippii.no er maksimalt horete, og tragisk utstabilt. Det var uansett umulig for datating å vinne (42-11 og jeg hadde 2 hjørner og omtrent alle kantene), så burnedmind 1 - 0 hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå