Lucifer89 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Lurte på en ting for jeg satt og så på CSI og det hadde de et bilde i relativ dårlig oppløsning men så er det da når de somer så kan de sliksom se det krystal klart, og da lurte jeg på en ting er dette seriøst eller barre filmtriks? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Filmtriks. Det går ikkje an å få fram informasjon som ikkje er der i utgangspunktet. Lurer på om det finst nokre program som er i stand til å "gjette" kva som er i deler av biletet slik, men det er nok ein teknologi med begrensingar. Å gjere som i CSI, der fem tastetrykk fører til eit perfekt bilete er umogleg. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det er som incanus sier, du får ikke ut noe informasjon som ikke er i bildet. Det som kan gjøres er å "smelte" sammen pixlene så du får litt mer glidende overganger, og så skarpe det opp, noen ganger med et bedre resultat enn i utgangspunktet. Men det du ser på CSI er bare tull. Lenke til kommentar
att404 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Man kan gjøre bildet bedre enn det er, men det er veldig begrenset. Men man kan ikke gjøre det så mye at man kan se feks bilnr eller ansikt på dårlige bilder fra overvåkningskamera... Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 ok bare lurte jeg, takk for svar Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 det er bare å ha ett klart bilde av det du skal ha, gjøre det i dårlig kvalitet i photoshop, og så animere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå