Crazymonkey Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Skal kjøpe meg en mikrofon som skal brukest til komentarer til filmer og animasjonsfilmer. Har tenkt å kjøpe disse delene: Behringer XM8500, mikrofonkabel XLR/jack. Lurer også på om jeg trenger XLR/XLR kabel ? Vil alt funke om jeg kjøper disse delene og trenger jeg XLR/XLR kabelen? PS: Har diskutert dette tidleger på nva.no Lenke til kommentar
Zommaz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvis lydkortet ditt har minijack-inngang, må du i tillegg ha en overgang fra stor til liten jack. Alle musikk/hifi forretninger og clas ohlson og biltema har slike, så det er ikke vanskelig å få tak i. Da skulle du ha alt du trenger. Du vil få ganske greie opptak med et slikt oppsett. XLR/XLR kabel kan du bruke hvis lydkortet ditt har en XLR inngang. Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Hvordan lydkort har du? 6152843[/snapback] Jeg har dett lydkortet: Creative SB Live Har altså ikke XLR inngang. Da kjøper jeg mikrofonen, XLR/jack og så kjøper jeg en overgang fra stor til liten jack på clas Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå