syklitengutt Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Er vanlighvis ikke en som leser blogger, men har funnet en blogger som er så humoristisk og satirisk at jeg rett og slett ikke klarer å la være å lese. Men, så kommer problemet. Har klart å miste linken til denne bloggen. Noen som kan tenkes å vite hvilken blogg jeg snakker om, etter mine få og dårlige beskrivelser? Mener også at han hadde noe ukens rumpe eller noe tull... Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 styrn blogg i vg.no er konge!! bare søk etter styrn Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 fant ingen styrn blogg men stryn skole.... Men uansett, ikke den jeg tenkte på. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 ingen som kan tenke seg hvilken blog dette er? Lenke til kommentar
salah Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det finnes mange bloggere der ute... Ikke lett for oss å hjelpe deg hvis du ikke gir oss litt mer spesifikk informasjon om bloggeren.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Beskriv utseende på siden? Vet at enkelte finner LordX morsom. Edit: Rompe? Da er det LordX. Endret 21. mai 2006 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 takker til sindres... er en god stund siden jeg har lest her nå, men likte den godt tidligere i allefall. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 hahhaha fytti helvete som jeg lo da jeg så den filmen med de to ungene som satt og chatta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå