Sonic^^ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei! Jeg har litt lyst til å kjøpe meg et "leke" kort som jeg skal overklokke "to hell" med både softmodd og voltmodder. Er det noen kort som anbefalest? Kortet må kunne softmoddes. Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei! Jeg har litt lyst til å kjøpe meg et "leke" kort som jeg skal overklokke "to hell" med både softmodd og voltmodder. Er det noen kort som anbefalest? Kortet må kunne softmoddes. 6150911[/snapback] hva med ett 6600 gt? Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Ser litt på 6200 og, det kan softmoddes til 6600. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det ville jeg nok ikke satsa penger på. Kjøpte et 6200 med NV43-kjerne i høst for å prøve en softmodding for gøy, det gikk dårlig. Åpnet pipelines, men de var defekte, så jeg fikk masse artifacts. Det klokka greit, men hadde bare 64-bit minnebuss. Og får du et kort med NV44-kjerne går det iallefall ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå