Gå til innhold

Off-topic:Kan en finne ut navn fra et kontonummer?

Anbefalte innlegg

Har et problem med en svindler som jeg gjerne vil finne ut hvem er. Har hatt en avtale om å kjøpe en CPu til en verdi på 200,- på forskuddsbetaling.

har kontonummertet til ham, og lurer på om det er dermed mulig å spørre i banken om hva navnet til denne personen/organisasjonen med dette kontonummeret er...

Takker for svar!

(bruktmarked.no)

Endret av nollie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vil anbefale deg å anmelde det hvis du ikke får vedkommende i tale.

er ikke så mye stress det, bare å møte opp på politistasjonen.

sannsyneligvis har han/hun flere svin på skogen.

men regn ikke med at det går fort

snakker av erfaring......

Lenke til kommentar

du kan jo ta en spansk en, gå i banken og si at du skulle betale en for noe du hadde fått tilsendt men er i tvil fordi du har et par kontonummere som du har glemt å skrive opp navnet på. så grunnen til at du er i banken er for å finne ut hvilken person det er så du kan ta kontakt med den personen og klarere hvem som er den rette kjøper. så du kan få betalt, du får navn og nummer og adresse. du tar fly til hvor den personen bor, du går inn i huset og tar med verdier for reiseturen, cpu, tidsbruket 300kr timen minst. hotel. overtidsbetaling, risiko-tillegg. middag,tre retters. med andre ord du tar det meste av verdier i tilfelle det skulle være manko økonomisk sett i ditt favør.

Lenke til kommentar

Overfør noen kroner til kontoen via nettbanken. Etter ca 3 virkedager får du navnet. Er slik jeg sjekker at folk har oppgitt rett kontonummer før jeg overfører større summer.

Edit: Fungerte før, men når jeg tenker meg om er det noen år siden sist jeg prøvde.

Endret av mar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...