ovinn Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Heihei, Tenkte jeg skulle begynne å spille litt seriøst nå (1.6, ikke mobb ) og da trenger jeg jo et skikkelig tastatur som er godt egnet for gamere! Tenker da på hurtigtaster, godt og trykke på. Fine ekstra-knapper er heller ikke å forakte Så.. Sett litt på Logitech G15, en kompis av meg har det tastaturet, han var veldig fornøyd med det, masse knapper og stæsj, godt å bruke, men han sa det ikke var noe program til å få vist stats. på Cs på Displayet, stemmer det? Noen som har dette som kan bekrefte det jeg sier? Ellers har du en haug med Logitech tastatur som er gode og skrive på, men vet ikke om de er noe spesielt egnet til gaming da.. Aight? Er det noen andre tastatur dere vil anbefale, tar jeg gjerne en titt! Håper på noen svar her, og tastaturet må helst ikke oerskride 500,- UTEN frakt Det jeg har nå, Bzerk er det værste å skrive på, tastane henger seg noen ganger/funker ikke, driveren funket ikke på min, men får likevel brukt alle knappene. Rett og slett, NEI! ---------------------------------------------------------------------------------------------- Ellers kan jeg anbefale Logitech G5 og SteelPad 5L til de som spiller. De er et radarpar sammen, gjør alt for hverandre og sparer ikke på noe! ---------------------------------------------------------------------------------------------- Mvh Øyvind : ) Endret 21. mai 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Lgoitech G15 er et utrolig godt tastatur, det har gode knapper og mange hurtigtaster. Det har et UTROLIG fint design og er utviklet spessielt for gamere Et annet alternativ er Logitech Media Keyboard. Dette tastaturet har også et bra design og knappene er gode Dette tastaturet et også veldig billig PS. Må si med enig i det med Logitech G5 og Steelpad 5L. Har selv den samme kombinasjonen og er SUPER fornøyd. - Et must for alle gamere ZayCon Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 ZayCon: Jepp, digg å spille med! Eneste jeg klager på er at den hopper når det spretter opp et Msn-vindu Ang. tastaturene, G15 virker veldig fristende på meg, ekstra knapper, Display osv osv.. Eneste noen klaget på var at der var for bredt.. Hva er farlig med det? Logitech Media Keyboard virker også ganske fristende^^ Kompis av meg har det også, deilig^^ Skal spørre han litt mer om det.. Takk for svar hittil! Øyvind Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Mange som synes at G15 er litt klumpette! Selv synes jeg det er utrolig fint å se på. Å det at det er litt klumpette gjør ikke noe med kvaliteten ZayCon Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Kjøp saitek eclipse.. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg kjøpte nettopp Logitech Media Keyboard Elite. Billig, bra, bdeilig og bvakkert. Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 har nettop kjopt meg ny pc og er STORFORNOYD!! det er takket vaere alle her paa forumet at den ble saa bra som den ble, men jeg har et lite problem... som dere kanshe ser gaar det ikke ann aa skrive norske bokstaver med tastaturet mitt, et logitech media keybord elite. og de aller fleste symbolene er totalt feilplassert eller saa gaar det ikke ann aa skrive dem i det hele tatt, symboler som _?^&*)$}| osv osv... det er ikkeno problem naar jeg skal spille, det er naar jeg skal skrive paa msn og slikt at det blir virent... jeg har instalert driveren saa det er ikke grunnen, noen her som kan hjelpe meg med dette problemet?? takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Høres ut som du ikke har kjøpt norsk versjon av tastaturet? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 hvis man skal ha et tastatur som man er fornøyd med så er det bare en ting å gjøre. TESTE. Du må finne det tastaturet du liker. du trenger ikke no fancy og dyrt tastatur. du trenger et som funker for deg. derfor kan det hende at det gamle keytronic tastaturet du har på loftet funker like bra som et nytt g15. Vet om folk som enda sitter med de gamle tastaturene fulle med cola fordi de liker dem og har ikke lyst til å bytte. hvorfor endre på noe som fungerer? Så med andre ord burde du kanskje oppsøke kompiser eller butikker som har tastaturet på utstilling og "teste" det. Og hvis du er en slik kar som er litt for dårlig taper når det gjelder cs osv så anbefaler jeg en av disse: Clas ohlson tastatur 79,00,- -kan lønne seg å kjøpe flere hvis du skal knuse et hver runde. billig også Gummi tastatur - Da kan du slå løs på dine kompiser og foreldre uten at knappene flyr veggimellom Lykke til Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Høres ut som du ikke har kjøpt norsk versjon av tastaturet? 6220075[/snapback] har kjOpt norsk versjon av tastaturet! men windowsen er en engelsk versjon.... finnes det ingen maate aa faa de norske bokstavene til aa virke? pluss at tegnene er feilplassert ogsaa da, det vet jeg heller ikke hvordan en fikser... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Prøv å gå inn på Control Panel -> Regional and Language Options og så sjekker du om alt er satt på norsk. Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 har satt spraak og sted paa norsk og norge, men det skjer ingenting.... er det flere ting en maa sette paa norsk? Lenke til kommentar
JohanStendal Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja! nå funker det! thnx!<3 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Ja! nå funker det! thnx!<3 6222644[/snapback] Fælt til OT det var her nå da? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Godt tastatur sier du? Jeg bruker dette Meget fornøyd....det er btw 20kr billigere på Binders Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Bruker Logitech Media Keyboard - digg Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Bruker Logitech Media Keyboard - digg 6291237[/snapback] Jeg bruker det samme, bare med Elite på slutten. Koster ca en hundrings mer. _Digg_ Lenke til kommentar
avy Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Vet noen hvor man får kjøpt saitek eclipse keyboard'et i norsk utgave? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Vet noen hvor man får kjøpt saitek eclipse keyboard'et i norsk utgave? 6304285[/snapback] Kompis har det, han kjøpte det på Komplett. Bare å spørre webshoppen som har det om det er norsk ell engelsk da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå