Gå til innhold

Spill til Gamecube, hvilket?

tOmma-

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe et spill til min nevø som elsker Mario. Står mellom Mario Party 4-5-6-7. Har lest anmeldelsene her på Gamer.no, men står like fast. Vil gjerne høre fra dere som har spilt ett eller flere av disse - hvilket av disse fire spillene er absolutt verdt pengene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, 5 ern er jo kanskje ikke like bra som 6 ern, men så er jo ikke 4 ern helt bak mål heller.

Mens 7 ern har muligens ikke den like høye kvaliteten som 6 ern, men det er definitivt bedre enn 5 ern. Men når alt kommer til alt ville jeg gått for 4 ern.

Lenke til kommentar
Tja, 5 ern er jo kanskje ikke like bra som 6 ern, men så er jo ikke 4 ern helt bak mål heller.

Mens 7 ern har muligens ikke den like høye kvaliteten som 6 ern, men det er definitivt bedre enn 5 ern. Men når alt kommer til alt ville jeg gått for 4 ern.

6157414[/snapback]

Helt enig med deg :!:

Lenke til kommentar
Jeg likte ikke Super Mario Sunshine. Synes kontrollen av vannstrålen var håpløs. Det ødela spillet for meg.

Ørjan...

6160979[/snapback]

Hmm.. Kan ikke huske jeg hadde noen problemer med det i det hele tatt. :dontgetit:

6162053[/snapback]

Ikke jeg heller. Synes spillet var genialt; greit med litt andre oppgaver enn bare hopping etter mynter :D

Lenke til kommentar

Kommer jo litt ann på alder her og da. Visse steder i Super Mario Sunshine er veldig vanskelige og frustrerende. Paper Mario er ikke så lett å bare plukke opp å spille, og det krever at man kan engelsk.

Om nevøen din har flere kontroller og ofte har besøk så er nok Mario Party tingen. Jeg har 4 og 5 og jeg har egentlig ingen favoritt, er jeg litt lei småspillene i det ene så blir det det andre som dras frem.

Vil bare si at søstra mi på 8 liker Wario Ware Inc. Har kun vist henne DS-versjonen, men GameCube-versjonen kan nok også falle i smak.

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...