tOmma- Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Skal kjøpe et spill til min nevø som elsker Mario. Står mellom Mario Party 4-5-6-7. Har lest anmeldelsene her på Gamer.no, men står like fast. Vil gjerne høre fra dere som har spilt ett eller flere av disse - hvilket av disse fire spillene er absolutt verdt pengene? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 På Mario Party 6 og 7 følger det med mikrofon som gjør det litt mer originalt. MP4 og MP5 bør man kunne plukke opp for 200-300 kroner nå. Alt i alt er spillene omtrent like gode/dårlige. Lenke til kommentar
96akrvi Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Mario party 5 skal være billigere og bedre. 6 og 7 er nokså like. Greit med mikrofon under flerspiller del, men det var ikke så revolusjonerende. Vanskelig å kontrollere karakterene med mikrofonen Lenke til kommentar
Malkin Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tja, 5 ern er jo kanskje ikke like bra som 6 ern, men så er jo ikke 4 ern helt bak mål heller. Mens 7 ern har muligens ikke den like høye kvaliteten som 6 ern, men det er definitivt bedre enn 5 ern. Men når alt kommer til alt ville jeg gått for 4 ern. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tja, 5 ern er jo kanskje ikke like bra som 6 ern, men så er jo ikke 4 ern helt bak mål heller. Mens 7 ern har muligens ikke den like høye kvaliteten som 6 ern, men det er definitivt bedre enn 5 ern. Men når alt kommer til alt ville jeg gått for 4 ern. 6157414[/snapback] Helt enig med deg :!: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Du trenger ikke høre på meg nå, men personlig synes jeg Super Mario Sunshine er et meget bra spill. Sett på det? Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Super Mario Sunshine har jeg også sett på, så det er også en mulighet Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg likte ikke Super Mario Sunshine. Synes kontrollen av vannstrålen var håpløs. Det ødela spillet for meg. Ørjan... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg likte ikke Super Mario Sunshine. Synes kontrollen av vannstrålen var håpløs. Det ødela spillet for meg. Ørjan... 6160979[/snapback] Hmm.. Kan ikke huske jeg hadde noen problemer med det i det hele tatt. Lenke til kommentar
enl Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg likte ikke Super Mario Sunshine. Synes kontrollen av vannstrålen var håpløs. Det ødela spillet for meg. Ørjan... 6160979[/snapback] Hmm.. Kan ikke huske jeg hadde noen problemer med det i det hele tatt. 6162053[/snapback] Ikke jeg heller. Synes spillet var genialt; greit med litt andre oppgaver enn bare hopping etter mynter Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Hvis du er ute etter tradisjonell Mario-stil, så er Super Mario Sunshine det absolutt beste alternativet. Mario Party-serien er mer enkle småspill samlet rundt et spillebrett, og ikke en plattformer i så måte. Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Kommer jo litt ann på alder her og da. Visse steder i Super Mario Sunshine er veldig vanskelige og frustrerende. Paper Mario er ikke så lett å bare plukke opp å spille, og det krever at man kan engelsk. Om nevøen din har flere kontroller og ofte har besøk så er nok Mario Party tingen. Jeg har 4 og 5 og jeg har egentlig ingen favoritt, er jeg litt lei småspillene i det ene så blir det det andre som dras frem. Vil bare si at søstra mi på 8 liker Wario Ware Inc. Har kun vist henne DS-versjonen, men GameCube-versjonen kan nok også falle i smak. Endret 24. mai 2006 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå