Erelend Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Er det mulig å få et virus på Nokia 6280 eller er det bare på mobilene med symbian. jeg lastet ned noen themes og 20 minutter seinere bar slo mobilen seg av... da jeg prøvde å slå den på igjen kommer Nokia logoen opp også slår mobilen seg av... Og JA jeg er sikker poå at batteriet var fullt... vil dette i så fall gå på garantien hvis jeg sier at jeg ikke vet hva som skjedde? har hatt mobilen i en dag nå... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvis det viser seg å være virus så går ikke det på noen garanti, nei... det er brukerfeil. Virus er mulig ja... Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hva kan jeg gøre da? Kan butikken formatere ellernoesant? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Butikkene rører sjelden telefonene... blir sendt rett inn. Funker ingenting? Prøvd å starte opp uten minnekortet? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Har nok prøvd alt: med/uten minnekort/sim kort og lader. I alle kombinasjoner ... De tingne jeg la innpå la jeg nok rett i telefonminnet... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvor lastet du ned themes fra? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Hvor lastet du ned themes fra? 6150505[/snapback] Jeg lastet ned fra - Zedge En side som er tipset om på dette forumet... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Når jeg lekte meg med themes til 6280'n min, restartet den. Etterpå viste det seg at den hadde slettet alt av ringetoner osv som lå lagret standard i telefonen. Jeg leverte den inn til servicesenter hvor de la inn software'n på nytt. Funket fint etter det. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 ja... skal opp i morgenmed mobilen... må den sendes inn til verksted elller fikser de det i butikken? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 neiognei... huff! Kjipt etter en dag Må den være lenge på verksted? Da er det tilbake til min k500i som delvis ikke virker... Tar gjerne i mot pengestøtte til oppreisning... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kommer jo litt an på hvor du bor da, bor du i eller i nærheten av oslo vet jeg i alle fall om to servicesentre/verksted som gjør dette på et par timer... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvor lastet du ned themes fra? 6150505[/snapback] Jeg lastet ned fra - Zedge En side som er tipset om på dette forumet... 6150673[/snapback] Har selv lastet ned fra Zedge i over et år uten problemer. Såklart kan det være noe galt i koden til temaet, men tviler på at det lå et virus i det. At telefonen ikke klarer et tema høres heller ut som total software-knockout. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Såkalte Club Nokia-verksted kan jo reinnstallere softwareen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå