Sensurert Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 anbefaler monkey bike!holder seg i en bit og er mer morro en en pocket-bike... 6551919[/snapback] Og koster det tredobbelte. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 anbefaler monkey bike!holder seg i en bit og er mer morro en en pocket-bike... 6551919[/snapback] Og koster det tredobbelte. 6551928[/snapback] blir jo ikke det i lengden da man må kjøpe nye deler til pocet-bike hver uke da! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Kan tipse dere om denne siden, Pocketbikene der er god kvalitet. Kameraten min kjøpte en sånn før sommeren og det er ikke skjedd noe med den ingen problemer eller ødeleggelser. Btw hvor selges MonkeyBike...? Endret 3. august 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Kan tipse dere om denne siden, Pocketbikene der er god kvalitet. Kameraten min kjøpte en sånn før sommeren og det er ikke skjedd noe med den ingen problemer eller ødeleggelser. Btw hvor selges MonkeyBike...? 6568855[/snapback] Du har glemt ett punktum i linken din Lenke til kommentar
dioX Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Btw hvor selges MonkeyBike...? 6568855[/snapback] fant bare denne siden i farten.. men selges på på mcoslo også *tror jeg* trimmer man den blir det eksta gøy.. EDIT: leif var på besøk! Endret 27. juli 2006 av dioX Lenke til kommentar
Radi Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei. hvis dere er ute etter bra pocketbikes til knall bra pris, sjekk ut dene LINEKN HER Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 jeg drar og drar og drar mn ingen start den bare får små tenninger etter millioner av drag i snora, jeg har en mini crosser, noen som har noen forslag hva som er galt?Jeg har bytta plugg, rensa forgasser. Tenkte reingjøre potta (pga sot) Tar alt av forslag! har ikke den miste peil hva som er galt!:S:S 6551905[/snapback] Jeg og hadde dette problemet, det som var med min var at det var for mye bensin inne i motoren (den starter heller ikke hvis det er forlite) Så løsningen var å tømme dette og prøve på nytt (da funket det) Husk, folkens, når dere vrir rundt akselrasjonsgassen, så pumpes det litt bensin inn i motoren, for mye bensin i motoren = null start. Endte med at jeg pælma hele shiten. Pocketbike suxxor. Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 kjøpte min av en venn...rame var knoken så jeg sveiset den..så bråkte den noge jevligt så sat jeg på mk2 enestukke..alt va goe greie til startsnoren røyk..eller 2-3 t så klærte jeg å fikse den men så begunte den å lekke masse bensin..så skal bare skru den sammen og lakere den..og ha den stående på romet...bedre det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå