_norse_ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Det med loading når du rir på en rask hest er ikke uventet. Med bare 512MB minne som både X360 og PS3 har så må det loades ofte skal man se den detaljerte naturen. Kunne sikkert ha vært optimalisert bedre, men tror nok 512MB setter sine begrensninger på denne type spill. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Det er jo allmennkjent at Oblivion spillet på Xbox 360 er buggete. Tror det var ign.com som hadde testet spillet på 5 Xbox 360 konsoller, hvor 3 av dem hadde store problemer. Ifølge bethesta, så skal det komme en update til Xbox 360 etter PC-versjonen har blitt testet eller noe. Selv har jeg opplevd følgende problemer: Generell hakking. Unreadable disc error. Hele bildet bare plutselig fryser. Treig loading i spillet generelt ( meny'er, fra skogen til en dungeon, etc.) Usymmetrisk når det kommer til lyd og bilde. F.eks: Jeg slår med sverdet i bakken, så kommer selve lydeffekten 1,5 sek. senere. Til nå har jeg ikke gjort noe annet enn å vente på update, men det ser ut som updaten ikke er i første prioritet med tanke på disse download-featurene som stadig kommer. Alle andre spill fungerer helt flott. Men alikevel, så frister det å levere inn konsollen, alltid gøy med en ny Lenke til kommentar
sebste Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Endelig var problemet løst. Jeg loadet en savegame fra noen timer tidligere, spilte og gjorde en rekke quests i flere timer. Til slutt måtte jeg gjøre denne questen igjen, og da gikk det glatt som glidemiddel Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Digg at jeg ikke har opplevd noen av de bugsa Og til en tidligere post; PS2 hakka aldri? syns ikke den kjørte ett eneste spill uten å hakke og være treig. Masse fete spill på den maskina, men maskina var ikke noe spes å skryte av Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Digg at jeg ikke har opplevd noen av de bugsa Og til en tidligere post; PS2 hakka aldri? syns ikke den kjørte ett eneste spill uten å hakke og være treig. Masse fete spill på den maskina, men maskina var ikke noe spes å skryte av 6194441[/snapback] Enig med deg der, spill helt uten noen slowdowns har vi omtrent ikke hatt siden "2d-generasjonen" av spillmaskiner. Spesielt GTA-spillene på PS2 hakket fælt, og det gjelder alle i serien. Lenke til kommentar
Yugo Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Digg at jeg ikke har opplevd noen av de bugsa Og til en tidligere post; PS2 hakka aldri? syns ikke den kjørte ett eneste spill uten å hakke og være treig. Masse fete spill på den maskina, men maskina var ikke noe spes å skryte av 6194441[/snapback] Enig med deg der, spill helt uten noen slowdowns har vi omtrent ikke hatt siden "2d-generasjonen" av spillmaskiner. Spesielt GTA-spillene på PS2 hakket fælt, og det gjelder alle i serien. 6195348[/snapback] har runda vice city og nesten san andreas. har ikke hatt lag En gang! vet ikke om det er noe galt med deres maskiner eller om min har hatt besøk av pimp my ps Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 har runda vice city og nesten san andreas. har ikke hatt lag En gang! vet ikke om det er noe galt med deres maskiner eller om min har hatt besøk av pimp my ps 6195667[/snapback] Frameraten i de spillene har vært skikkelig dårlig på alle PS2'er jeg har spilt det på (og det er en del). Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 san andreas hadde elendig framerate her også på ps2... og de første spilla som kom til ps2 de hakka noe helt for #"%¤%"¤... så tror hukommelsen til noen er litt ute av stille Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Gi meg en prislapp på en PC som kjører oblivion like fett som på xbox 360 med alle instillingene PÅ. Jeg har sett Oblivion på 2 PCer på rundt 9-10000, og det kjørte ikke bra nok. 6157587[/snapback] har en pc til 5000 kr (ja 5000 kr) å den kjøre oblivion helt fint på middels grafikk (det det er i starten) Endret 31. mai 2006 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå