Gå til innhold

TES: Oblivion henger seg på 360 *løst*

sebste

Anbefalte innlegg

Jeg er på et av de siste oppdragene i mainquestlinen i Oblivion. Det er det oppdraget hvor jeg skal hjelpe noen vakter å stenge en port til Oblivion utenfor Bruma.

Jeg jobber meg oppover i Tårnet, dreper alt som kan krabbe å gå. Når jeg kommer til toppen har jeg fortsatt en vakt som følger etter meg, og jeg tar tak i steinen. Alt begynner å brenne, og jeg ser et hvit lys (nei, jeg er ikke død :p ) Spillet begynner og loade, men stopper på ca 80%. Dvden stopper, men maskinen henger seg ikke(jeg kan fortsatt komme inn på xbox-menyen.)

Jeg har prøvd 5-6 ganger, slettet all cache og gamle savegames, restartet, og til og med lånt skiva til en kamerat. Den stopper fortsatt på samme stedet.

Noen som har opplevd det samme, eller noen forslag? Vennligs hjelp meg, spillet betyr mer for meg enn gullfisken min :innocent:

Endret av sebastian_stenmark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er jo ikke akkurat noe nytt... Haugevis som har problemer med 360 maskinene sine. Er vel bare å sende inn til reparasjon som nesten alle har gjort allerede.. Håpløs kvalitet på den maskinen.

6155191[/snapback]

Hvorfor i all verden må du komme med et slikt utsagn? Fullstendig upassende når man faktisk her prøver å hjelpe en annen, kom heller med begrunnet fakta, iallefall noe konstruktivt!

Lenke til kommentar
Dette er jo ikke akkurat noe nytt... Haugevis som har problemer med 360 maskinene sine. Er vel bare å sende inn til reparasjon som nesten alle har gjort allerede.. Håpløs kvalitet på den maskinen.

6155191[/snapback]

Hvorfor i all verden må du komme med et slikt utsagn? Fullstendig upassende når man faktisk her prøver å hjelpe en annen, kom heller med begrunnet fakta, iallefall noe konstruktivt!

6155238[/snapback]

BAre glem det! Malkin er universalt imot xbox 360 uansett.

Lenke til kommentar

Må si at jeg er litt skuffet over boxen min. Jeg må reboote 2-3 ganger i løpet av en spillekveld, og Oblivion hakker rimelig ofte. Har byttet xbox en gang allerede. Slikt må man vel regne med helt sånn i starten av en ny konsoll. Blir nok bedre etterhvert når både microsoft og spillprodusentene får kjørt seg inn litt :-)

Lenke til kommentar
Må si at jeg er litt skuffet over boxen min. Jeg må reboote 2-3 ganger i løpet av en spillekveld, og Oblivion hakker rimelig ofte. Har byttet xbox en gang allerede. Slikt må man vel regne med helt sånn i starten av en ny konsoll. Blir nok bedre etterhvert når både microsoft og spillprodusentene får kjørt seg inn litt :-)

6155921[/snapback]

Oblivion hakker ? Trodde liksom det var litt av grunnen med konsoller, fast ytelse. Dette er jo bare for dårlig. På PS1 og PS2 så hakker jo spill så godt som aldri.

Lenke til kommentar

6155921[/snapback]

Oblivion hakker ? Trodde liksom det var litt av grunnen med konsoller, fast ytelse. Dette er jo bare for dårlig. På PS1 og PS2 så hakker jo spill så godt som aldri.

6156734[/snapback]

Programmering og utnytting av dev.kittet er mye å se på optimalisering av spill. Og ja,mye hakking i spill er jaggu irriterende.

Lenke til kommentar

6155921[/snapback]

6156734[/snapback]

Programmering og utnytting av dev.kittet er mye å se på optimalisering av spill. Og ja,mye hakking i spill er jaggu irriterende.

6156908[/snapback]

Har vel noe å gjøre med at 360 muligens ikke er kraftig nok også. Det hakker jo ikke på en brukbar PC, silkeglatt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...