Gå til innhold

Norsk-engelsk - sucks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man sier jo ikke når man står på en heavy-metal konsert (tungt-metall konsert); Det var var skikkelig tung musikk da!

Du sier heller ikke(Cool-Kald); Det trikset der var kaldt!

Det jeg vil frem til er at det rett og slett passer bedre med engelske ord enn med norske i noen setninger, du kunne jo sagt at det trikset der var rått/heftig/kult/tøft o.l., men jeg syns vi kan gjør hva faen vi vil med det? Jeg bruker heavy så mye jeg vil, og kommer aldri til å bruke tung om noe som er heavy. Gærr! *slippe ut*

:)

Og hvis du ser på engelsk-ord som blir oversatt til norsk for tia, det blir helt jævli, scooter-skuter, Service-sørvis o.l.

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Man sier jo ikke når man står på en heavy-metal konsert (tungt-metall konsert); Det var var skikkelig tung musikk da!

Uten at jeg hater engelsk så synes jeg ikke det er noe galt med å snakke slikt. Black Sabbath ER skikkelig tungt da. :)

Lenke til kommentar

Kakemot DU har vært for lite på forumet, you see du kommer til å snakke l33t speak før du veit ordet av det. Infact så kommer du til å bli en pro leet speaker, en så pro leet speaker som vi aldri har sett før

You Go Girl

Lenke til kommentar

Uten at jeg hater engelsk så synes jeg ikke det er noe galt med å snakke slikt. Black Sabbath ER skikkelig tungt da. :)

6152618[/snapback]

Greit da, little bit dårlig eksempel der da :p Men wth, dere skjønte sikkert hva jeg mente ; )

l33t ftw!

Lenke til kommentar

Jeg er aktiv i 4 forum.

Veldig vant til alle slags typer språk.

Er bare ganske lei av noen av de.

I hvertfall l33t.

Men jeg har ikke noe imot at engelske ord blandes inn med norsk.

Var bare så INNI HELVETE IRRITERT OVER NOE DRITT.

Sorry. :D

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...