-klikkert- Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg har tenkt til å kjøpe meg nytt headsett til bruk av MP3 spiller (iPod) og spill/multimedia (PC.) Jeg vurdere å kjøpe headsettet AKG K81 DJ. Er det noen som har erfaringer med dette headsettet? Jeg har lest en test og der fikk headsettet god omtale. Kan du kanskje anbefale et lignende headsett? Det skal tåle en del (både slitasje/ikke knekke eller lignende og høy musikkspilling.) Det skal være god lyd i headsettet, til allround bruk. Jeg er lei av headsett/øreplugger som går i stykker etter bare noen måneders bruk, så jeg trenger noe som virkelig tåler litt juling. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Så ikke så dume ut de da, har ikke hørt de selv men det er jo ett kjennt merke innenfor headsett da. og er kjent for kvalitet. jeg har selv Sony MDR V700 og er veldig fornøyd, de tåler en støyt og spiller bra uansett volum (fungerer bedre som høyttalerene til en laptop enn de innebygde). Men de koster også litt da Lenke til kommentar
JensL Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 K81 DJ er slett ikke så ille. Jeg har hørt på den såvidt, og ble positivt overrasket. Ikke noe problem å forsvare prisen ihvertfall. Når det gjelder konstruksjonen, så virket den god og solid, men det er alltid vanskelig å avgjøre om en helt ny hodetelefon er solid før den har fått prøvd seg ute i "felten". Jeg tror den burde holde godt for de aller fleste. Det kan også nevnes at K81 DJ har vært veldig mye omtalt på www.headfi.com, og folka der virker veldig fornøyde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå