Gå til innhold

Dead or Alive 4 online problemer

Anbefalte innlegg

Hei.

Av uvisse grunner opplever jeg massiv lag når jeg vil spille Dead or Alive 4 online. Det er det eneste onlinespillet jeg har til 360, så jeg vet ikke om det bare er det enkelte spillet det gjelder. Uansett, det er uforståelig, ettersom linjen min er helt grei - det funker fint å spille pc spill online med den. Hva kan dette skylles? Jeg trodde først det var den trådløse oppkoblingen min, men har nå forsøkt med vanlig nettverkskabel, og det er like ille. Kan det være at jeg bare har spillt med amerikanere eller noe? Noen som kunne tenke seg å spille litt med meg en dag, så kan jeg teste hvordan det funker med en som ikke sitter på andre siden av dammen?

Gamertaggen min er PianoBob.

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Av uvisse grunner opplever jeg massiv lag når jeg vil spille Dead or Alive 4 online. Det er det eneste onlinespillet jeg har til 360, så jeg vet ikke om det bare er det enkelte spillet det gjelder. Uansett, det er uforståelig, ettersom linjen min er helt grei - det funker fint å spille pc spill online med den. Hva kan dette skylles? Jeg trodde først det var den trådløse oppkoblingen min, men har nå forsøkt med vanlig nettverkskabel, og det er like ille. Kan det være at jeg bare har spillt med amerikanere eller noe? Noen som kunne tenke seg å spille litt med meg en dag, så kan jeg teste hvordan det funker med en som ikke sitter på andre siden av dammen?

Gamertaggen min er PianoBob.

Takker for all hjelp.

6149980[/snapback]

Det er spillet, ikke oppsettet ditt. DOA4 har store problemer med lag. Jeg hadde det en stund, men byttet det vekk igjen nettopp fordi halvparten av kampene jeg joinet var plaget av massiv lag. Har ikke hatt tilsvarende problemer med andre online-spill jeg har testet på 360.

Lenke til kommentar
Det er spillet, ikke oppsettet ditt. DOA4 har store problemer med lag. Jeg hadde det en stund, men byttet det vekk igjen nettopp fordi halvparten av kampene jeg joinet var plaget av massiv lag. Har ikke hatt tilsvarende problemer med andre online-spill jeg har testet på 360.

6150592[/snapback]

Rart at dette ikke kommer frem i noen av anmeldelsene...
Lenke til kommentar

6150592[/snapback]

Rart at dette ikke kommer frem i noen av anmeldelsene...

6153422[/snapback]

Da har du ikke lest de samme annmeldelsene som meg. Mener bestemt å ha lest dette flere steder.

Lenke til kommentar

IGN, Gamespot, nevner ikke noe om det..

Men gamer.no skriver dette: - Det er ikke så mye å pirke på rent bortsett fra at det fort kan oppstå mye lagg når du spiller på amerikanske eller søreuropeiske servere.

Men det burde jo være rimelig selvsagt da. Finn en svensk eller norsk server :)

Lenke til kommentar
IGN, Gamespot, nevner ikke noe om det..

Men gamer.no skriver dette: - Det er ikke så mye å pirke på rent bortsett fra at det fort kan oppstå mye lagg når du spiller på amerikanske eller søreuropeiske servere.

Det er grunnen til at gamer.no har mye mer cred hos meg enn de store amerikanske hype-maskinene. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Er ikke indirekte dårlig de to sidene da. Men det er jo klart at de ikke har problemer med amerikanske servere ;P

Uansett liker jeg eurogamer best :)

6153829[/snapback]

Enig i den.

Jeg mener dog imidlertid å huske at jeg opplevde en del lag også på europeiske servere. Virket som det var så klønete kodet at den tregeste spilleren i en gitt lobby "trakk ned resten" også... but I could be wrong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...