Gå til innhold

Mest lættis bruker på forumet

Anbefalte innlegg

Deres meninger om hvem som er den teiteste/rareste/dummeste/morsomste brukern på forumet, når vi har fått inn nok forslag kan kanskje noen lage en poll?:p Min stemme går ihvertfall til -fjernet-, som har noen av de teiteste inleggene på forumet, også er det så hysterisk teit/tragisk at han quoter seg selv!! :!:

#EDIT av moderator - Fjernet personhets#

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Deres meninger om hvem som er den teiteste/rareste/dummeste/morsomste brukern på forumet, når vi har fått inn nok forslag kan kanskje noen lage en poll?:p Min stemme går ihvertfall til -fjernet- , som har noen av de teiteste inleggene på forumet, også er det så hysterisk teit/tragisk at han quoter seg selv!! :!:

6149961[/snapback]

Dette kunne du spart deg. Jeg har laget en del slike tråder som dette alle har blitt stengt. (Noe jeg i ettertid skjønner var bra) Å lage slike tråder er bare sløsing av oksygen.

#EDIT av moderator - Fjernet navn i qoute#

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Deres meninger om hvem som er den teiteste/rareste/dummeste/morsomste brukern på forumet, når vi har fått inn nok forslag kan kanskje noen lage en poll?:p Min stemme går ihvertfall til -fjernet-, som har noen av de teiteste inleggene på forumet, også er det så hysterisk teit/tragisk at han quoter seg selv!! :!:

6149961[/snapback]

-fjernet- er patriotisk overfor Sony. Personlig synest jeg at Nintendo-fanboys er hakket verre enn Sony/MS-fanboys. Sony/MS-fanboys tåler i det minste at folk har meninger som strider mot deres egne.

On topic: Har ledd godt av mye som -fjernet- har skrevet.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

6149961[/snapback]

Dette kunne du spart deg. Jeg har laget en del slike tråder som dette alle har blitt stengt. (Noe jeg i ettertid skjønner var bra) Å lage slike tråder er bare sløsing av oksygen.

6150056[/snapback]

Hvor kommer oksygenet inn? :dontgetit:

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...