spillerman Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Deres meninger om hvem som er den teiteste/rareste/dummeste/morsomste brukern på forumet, når vi har fått inn nok forslag kan kanskje noen lage en poll? Min stemme går ihvertfall til -fjernet-, som har noen av de teiteste inleggene på forumet, også er det så hysterisk teit/tragisk at han quoter seg selv!! :!: #EDIT av moderator - Fjernet personhets# Endret 21. mai 2006 av Afseth Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Vi liker ikke personhets. Gå og lek et annet sted. Endret 21. mai 2006 av h3nrik Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 er bare for morroskyld da....ikke for å såre noen..! =P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Da må jeg si at spillerman er den rareste/teiteste etc etc som lagde en post som denna. Syns du det er morsomt? Når det går utover deg? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 er bare for morroskyld da....ikke for å såre noen..! =P 6150010[/snapback] Da så. Da stemmer jeg på deg. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 synes Shikaru er søt jeg Men hvem som er rarest etc er en definisjonssak Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Deres meninger om hvem som er den teiteste/rareste/dummeste/morsomste brukern på forumet, når vi har fått inn nok forslag kan kanskje noen lage en poll? Min stemme går ihvertfall til -fjernet- , som har noen av de teiteste inleggene på forumet, også er det så hysterisk teit/tragisk at han quoter seg selv!! :!: 6149961[/snapback] Dette kunne du spart deg. Jeg har laget en del slike tråder som dette alle har blitt stengt. (Noe jeg i ettertid skjønner var bra) Å lage slike tråder er bare sløsing av oksygen. #EDIT av moderator - Fjernet navn i qoute# Endret 21. mai 2006 av Afseth Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 For å være ontopic, må jeg svare BenSin. Utestengt sa du? Haha.Og den fine signaturen hans: *Bruker er permanent utestengt* Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Deres meninger om hvem som er den teiteste/rareste/dummeste/morsomste brukern på forumet, når vi har fått inn nok forslag kan kanskje noen lage en poll? Min stemme går ihvertfall til -fjernet-, som har noen av de teiteste inleggene på forumet, også er det så hysterisk teit/tragisk at han quoter seg selv!! :!: 6149961[/snapback] -fjernet- er patriotisk overfor Sony. Personlig synest jeg at Nintendo-fanboys er hakket verre enn Sony/MS-fanboys. Sony/MS-fanboys tåler i det minste at folk har meninger som strider mot deres egne. On topic: Har ledd godt av mye som -fjernet- har skrevet. Endret 21. mai 2006 av Afseth Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 av mangel på krativitet tror jeg att jeg ender opp med og stemme på meg selv. sikkert det beste slipper og såre følelsene til folk og da Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Deres meninger om hvem som er den teiteste/rareste/dummeste/morsomste brukern på forumet, når vi har fått inn nok forslag kan kanskje noen lage en poll? Min stemme går ihvertfall til -fjernet-, som har noen av de teiteste inleggene på forumet, også er det så hysterisk teit/tragisk at han quoter seg selv!! :!: 6149961[/snapback] Dette kunne du spart deg. Jeg har laget en del slike tråder som dette alle har blitt stengt. (Noe jeg i ettertid skjønner var bra) Å lage slike tråder er bare sløsing av oksygen. 6150056[/snapback] Hvor kommer oksygenet inn? Endret 21. mai 2006 av Afseth Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hetsetråder ønsker vi ikke. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg