wil Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei. Foreldrene til faren min skal ha seg en ny telefon. Problemet med den de har nå (Husker ikke modellen) er at den har for liten skjerm. De vil ha en telefon som har stor skjerm. Den skal være enkel å bruke, men den trenger ikke å ha noen hightech funksjoner egentlig. Med andre ord. Den trenger ikke å ha Kamera, Mp3 spiller og sånn, Helst standard mobil skal det være som kan brukes til å ringe og sende meldinger med. Noen som vet om noen telefoner som har stor skjerm? De skal overføre abbonomentet til den nye mobilen. Vennelig Hilsen. wil. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Desverre er utviklingn slik at når man får større skjermer, så blir oppløsninge større...så teksten blir like liten (om ikke mindre) enn før. Min mor har kjøpt en Nokia klapp telefon. 6101! Den har vanlig skjerm, men ikke så ekstremt høyoppløslig. Så da har du store fine taster, og en fin skjerm. Bonus er radio! AKIRA Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Ja. Har prøvd Nokia 6101 selv. Ei jente i klassen har den, og det er forsåvidt grei egentlig. Men jeg vet ikke om foreldrene til faren min er særlig glad i Klapptelefon. Skal se litt nærmere å se om det er noen som er høverlig bra. Må nesten være en enkel å grei telefon og bruke også. Nokia menyen har egentlig blitt dårligere med tia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå