SideburnsKongen Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Noen som har testet dette? Har akuratt bestilt et slikt et, så håper det er bra.. Gi komentar dere som har det.. Saitek eclipse Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Tastaturet er i allefall veldig kult! Det ser godt ut også ZayCon Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 ja.. Ser det har fårr bra karakter på prisguiden også, men ville bare høre her om noen har det liksom.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Kompis av meg har det der, han er vertfall fornøyd Prøvd det jeg og, ganske så bra! Fint utseende og greier, veit ikke om jeg så noen - der, har ikke sett etter det heller, tror du vil bli fornøyd Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Gleder meg til å få det.. Bestilte idag, så får det om noen dager.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Ingen flere komentarer om tastaturet? Ingen på forumet somm har det? Edit: Sorry for dobbelpost.. Endret 22. mai 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Veldig bra tastatur. Det er herlig å skrive på og det lager nesten ikke lyd. Designet er lekkert. Blått lys er det og, men det er egentlig ikke et must. Kan dog være greit om du pleier å slå av lyset på rommet ditt om kveldene. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Veldig bra tastatur. Det er herlig å skrive på og det lager nesten ikke lyd. Designet er lekkert. Blått lys er det og, men det er egentlig ikke et must. Kan dog være greit om du pleier å slå av lyset på rommet ditt om kveldene. 6156368[/snapback] Blått lys er ingen must, men er litt stilig da.. Gode taster er fint, fordi jeg gamer.. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 bra tastatur,du kommer ikkje til å angre. DEILIGT å skrive på,,myke taster. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Meget bra tastatur.. har en Saitek Gamers Keyboard selv.. men har testa den du nevner her.. den er hærlig å skrive med og er konge å game med også.. absolutt anbefalt Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Henta saitek`et istad, drit digg å både spille og srive med, knall kjøp.. Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kjøpte dette tastaturet for en måneds tid siden, har hatt mange tastatur, men etter jeg hadde prøvd dette i én time var det ikke rom for noe annet tastatur i mine øyne! Dette skal jeg ha til tastene er så nedslitte at jeg ikke ser de mer! ANBEFALES! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det kan anbefales på det varmeste. Er deilig å bruke. Har det ikke selv, men brodern har det. Tastene er "myke" og det bråker ikke. Gir grei respons når du trykker ned knappene. Ett godt tastatur. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Tastaturet ser først og fremst veldig bra ut. Stille taster er det også, du hører nesten ikke at du skriver. Veldig greit at man kan stille ned lys styrke og skru lyset helt av. Noe minus er at det mangler hurtig knapper. Men ellers et veldig greit tastatur. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Har brukt tastaturet i ca 1 og en halv uke, er knall fornøyd, sinsykt godt å skrive på.. Deilig å game med.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ein kompis av meg sa at dette tastaturet fallt godt i smak, og var bra til gaming. Prøvde det når eg var på LAN og det var godt. Synes lys for kan bli litt jalla da. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ein kompis av meg sa at dette tastaturet fallt godt i smak, og var bra til gaming. Prøvde det når eg var på LAN og det var godt. Synes lys for kan bli litt jalla da. 6247805[/snapback] Det er fullt mulig å slå av lysene, så det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Moal Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 fan no fikk æ kævli løst på d... mitt gamle classic creative keyboard bynne å bli litt utpå dato... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 fan no fikk æ kævli løst på d... mitt gamle classic creative keyboard bynne å bli litt utpå dato... 6249841[/snapback] Hæ? Kva er det du meiner? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Kompis har det, er deilig å skrive på! har mye mindre skrivefeil der enn på mitt logitech dritt 20kr tastatur har najz utsende også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå