Gå til innhold

Saitek Eclipse Keyboard.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra tastatur. Det er herlig å skrive på og det lager nesten ikke lyd. Designet er lekkert. Blått lys er det og, men det er egentlig ikke et must. Kan dog være greit om du pleier å slå av lyset på rommet ditt om kveldene.

Lenke til kommentar
Veldig bra tastatur. Det er herlig å skrive på og det lager nesten ikke lyd. Designet er lekkert. Blått lys er det og, men det er egentlig ikke et must. Kan dog være greit om du pleier å slå av lyset på rommet ditt om kveldene.

6156368[/snapback]

Blått lys er ingen must, men er litt stilig da..

Gode taster er fint, fordi jeg gamer..

Lenke til kommentar

Kjøpte dette tastaturet for en måneds tid siden, har hatt mange tastatur, men etter jeg hadde prøvd dette i én time var det ikke rom for noe annet tastatur i mine øyne! Dette skal jeg ha til tastene er så nedslitte at jeg ikke ser de mer! ANBEFALES! :thumbup:

Lenke til kommentar

Tastaturet ser først og fremst veldig bra ut. Stille taster er det også, du hører nesten ikke at du skriver. Veldig greit at man kan stille ned lys styrke og skru lyset helt av. Noe minus er at det mangler hurtig knapper. Men ellers et veldig greit tastatur.

Lenke til kommentar
Ein kompis av meg sa at dette tastaturet fallt godt i smak, og var bra til gaming.

Prøvde det når eg var på LAN og det var godt. Synes lys for kan bli litt jalla da. ;)

6247805[/snapback]

Det er fullt mulig å slå av lysene, så det er ikke noe problem :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...