EC Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Kjell Erik har testet en vannblokk for skjermkort; Magnum GPU. Artikkelen finner dere her. Ha en fin dag! _________________ http://hinux.hin.no/~vidarf/ Daglig leder ved http://www.overklokking.no Moderator / admin på forumet [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-10-07 11:27 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 hm.. hvorfor kommer det opp magnum NB-kjøling og snakk om Epox 8k3a kort på siste siden? Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Whoopsy - lasta visst litt feil der, jah...! Er ordnet nå. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 er det bare meg som ikkje får opp bilder? Lenke til kommentar
telifia Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 11:46, skrev ahdrage:er det bare meg som ikkje får opp bilder? nix, jeg får ikke opp noe på de 2 siste sidene jeg heller.. :sad: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Fikk ikke opp noen bilder :sad: Kasta hele data'n i veggen pga det Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 jeg heller fikk ikke bilder av testen og resultater, og siste siden fikk jeg ikke inn. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Det står jo at temp-sensoren er festet tett inntil chipset på hovedkortet.. Det er jo en skjermkort-blokk som testes så hvorfor står det om temp på hovedkortets chipset. Er det en lite feil kanskje, eller er jeg ikke helt med her? Jeg må forresten tilføye at jeg ikke er lei av disse GPU-blokk-testene (som står noe om i brødteksten). Tenker å skaffe vannkjøling og det er meget flott at dere på overklokking tester aktuelle produkter. Lenke til kommentar
erl Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Det er nok sneket seg inn ett par gale filer her ja. Tenker yummy (Vidar) fikser det snart... Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-07 11:57, skrev DMPoWer:Fikk ikke opp noen bilder :sad:Kasta hele data'n i veggen pga det Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Sitat fra konkusjon sida: Maskinen vi testet Magnum NB blokken på består av følgende hardware: <- på northbridge blokk? wtf? var det ikke gpu det var snakk om. :razz: Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Beklager, folkens. Jeg har rotet det litt til her - har stort sett bare suppe i skallen akkurat nå (influensa). Har ordnet sakene nå, som Espen korrekt sier. :smile: Over til repsils og selvmedlidelse... :wink: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg vurderer DangerDen blokka. Men denne er absolut bra den også! jeg er IKKE (!!!!!) Lei av GPU blokk tester !! MEN ! JEG VIL HVA CPU blokk tester !! Som Maze 3-1 vs. Magnum! Jeg vil se resultater her gutter ! Dere blir jo "sponset" av NetConnection så det er vel ikke noe vanskelig å få tak i ei DD blokke !? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå