radier999 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Skal kjøpe ny hdd og lurer på om det er noen som har erfaringer med PCutstyr.no har de god kundeservice, bruker de lang tid viss du skal ha noe på reklamasjon osv?? MVH reidar Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Har veldig gode erfaringer med den butikken. Gode priser, bra utvalg, får varene fort avgårde. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 har kun gode erfaringer med dem.. kjøpte 2 harddisker der for noen måneder siden, og den var sendt allerede neste dag.. kjapt og greit... Lenke til kommentar
taleg Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kan ikke si annet en att jeg så langt bare har gode minner fra PcUtstyr, rask og god service, bra leverings hastighet og ok priser... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ser en del har hatt problemer med PCutstyr, blandt annet med retur. Selv har jeg bare positive erfaringer med retur Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 https://prisguiden.no/shop_review.php?shop_id=4 Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 For min del var de tidlig ute med å få pakken til posten, desverre brukte posten litt lengre tid Lenke til kommentar
John P. Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Positiv erfaring ved kjøp - negativ ved retur. Tok fem uker å få returnert et grafikkort. Av de fem, gikk det flere dager fra kortet var på deres lokale postkontor til de faktisk hentet kortet. Ihvertfall ifølge pakkespor. Så gikk det flere dager før de leverte det til sjekk/reparasjon. Men men - lenge siden nå, så jeg har fortrengt det meste. Tror de er bra så lenge du slipper retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå