B4stian Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Er på tide å se etter en ny kontorstol som skal benyttes ved datapulten min. Har egentlig ikke noe budsjett å følge, men mange tusen kroner er jeg ikke interessert i å betale. Tips? Vil gjerne ha en som er behagelig å sitte i og har god kvalitet. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Besøk Jysk, møbelkjeden eller noe lignende, du finner alltid noe bra der. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Møbelringen - Blitz - God og billig Bedre komfort enn alle de dyrere stolene der. Lenke til kommentar
AQUAMAN Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 de selger stol på jysk til 799, men de har tilbud på denne stadig , da varierer prisen fra kr 500-700. jeg har denne stolen selv, og kan anbefale den på det varmeste. stol.bmp Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Anbefaler stolen på jysk, den koster 400 kroner og er rimelig god. Sitter du 10 timer i den, klart du blir sliten (erfaring ) Men 6-7 timer i strekk går fint. Eneste minus er at sitteputen begynner å bli rimelig flat Lenke til kommentar
Exici Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Skeidar har mange utrolig gode! Jeg fant en som var KJEMPE god, men litt dyr kanskje Jeg vet ikke helt hvor mye du vil gi jeg, men kjøp en du liker, ikke en andre liker! Exici Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jysk har også mange gode Har selv en derfra og synes den er utrolig god! Eneste minus er at du kan ikke "sette fast" ryggen i liggende stiling. Ellers har jo Skeidar også mange gode Finnner gode stoler nesten uansett åssen butikk du er i ZayCon Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Legg 800 kr i en ny stol på møbelringen eller lignende butikker... hvis du sitter mye foran dataen er dette _lurt_ Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Takk for tilbud, men er det noen som har bilde og pris av de dere anbefaler? Vil liksom ha en skikkelig en, og høy rygg er et stort pluss. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Link Stolen på det bildet der er veldig konfortabel. Kjøpte den til jeg skulle på TG06 og var storfornøyd med den ZayCon Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 LinkStolen på det bildet der er veldig konfortabel. Kjøpte den til jeg skulle på TG06 og var storfornøyd med den ZayCon 6150369[/snapback] Er ingen stol der... kun forsida til Skeidar.. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Når jeg trykker på linken så kommer jeg inn til et bilde! EDIT: Her er den: ZayCon Endret 21. mai 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Gjør det enkelt, finn et stort firma som skal skifte ut stolene. Gå og spør om du får de gamle.. Pappa jobba med å ommøblere Kårstø, og fikk ta med seg hjem en del av de gamle stolene, fine som nye. I butikken kosta de visst ca 4-6000kr pr stk. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Gjør det enkelt, finn et stort firma som skal skifte ut stolene.Gå og spør om du får de gamle.. Pappa jobba med å ommøblere Kårstø, og fikk ta med seg hjem en del av de gamle stolene, fine som nye. I butikken kosta de visst ca 4-6000kr pr stk. Heldig gris ZayCon Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Takk for tilbud, men er det noen som har bilde og pris av de dere anbefaler? Vil liksom ha en skikkelig en, og høy rygg er et stort pluss. 6150328[/snapback] Blitz på møbelringen ligger på 400-500 kr, og har såpass høy rygg som man trenger for god komfort Bilde orker jeg ikke lete frem, for jeg vil anbefale deg å prøve enhver stol før du kjøper den. Det er følelsen det kommer an på. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Enig med Zethyr om at det er lurt å prøve stolene! ZayCon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå