Gå til innhold

Prøv en lyssabel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det går jo an å kjøpe en, lightsaber som lager lyd når du veiver med den og glødende lysrør:dribble:

har ikke link til butikken men mener den koster rundt 2000 kr.. starwars freeaks bare å leite may the force be with you :thumbup:

Lenke til kommentar

Sånne sverd koster ikke 2000 kr :!:

Broren min fikk et av far, da far hadde vært på utenlandstur. Var gøy i et par uker.. Husker ikke annet om prisen enn at den var i dollar, men det var væfall ikke 2000 spenn :!:

EDIT: Etter å ha sett litt nærmere på siden kjenner jeg igjen sverdet. Det var Quey-Gon Jins. :!:

OT: En morsom vits

His original name was Queer-Gon Jin, but they changed his name to Quey-Gon when the realized Chewbacca was a girl..
Endret av Hippie-Erlend
Lenke til kommentar

Broren min fikk et av far, da far hadde vært på utenlandstur. Var gøy i et par uker.. Husker ikke annet om prisen enn at den var i dollar, men det var væfall ikke 2000 spenn :!:

EDIT: Etter å ha sett litt nærmere på siden kjenner jeg igjen sverdet. Det var Quey-Gon Jins. :!:

His original name was Queer-Gon Jin, but they changed his name to Quey-Gon when the realized Chewbacca was a girl..

6155706[/snapback]

Da er det sikkert slek billig sverd bror din har fått.

De ordentlig fete er dyre...

Lenke til kommentar

:!:

6155706[/snapback]

hør nå her snakker ikke om utenlandske brio leker. men om "skikkelig" lightsaber, så skikkelig som den kan bli lagd værtfall :!: en kompis viste meg siden hvor du kunne kjøpe den enten med rød eller blå lys rør, og regnte ut at den kom på rundt 2000kr..skal spørre han om han har link til siden enda.. di bildene eg så av den lyssverdene sa veldig stillige ut men til over 2000 nei takk

brukeren over har funnet di :yes:

Endret av 3000
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...