Radhoo Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Jeg kjøpte meg i sommerferien en gainward ti-4400 geforce 4 goldensample skjermkort fra komplett.no . Jeg var så lykelig når jeg fikk den. Men den 09.09.02 ble skjermkortet ødelagt. Masse fine farger og former på skjermen som ikke skulle være der. 11.09.02 drog jeg rett på nettet og skrev inn slikt et retur skjema. Etter tre dager fikk jeg godkjent returen. Fikk et retur nr og jeg sendte pakken inn den 19.09.02, jeg hadde problemer med å finne en eske til å ha den i. De mottok pakken den 23.09.02. Først den 02.10.02 sjekket de den. Den var da på komplett.no i over ei uke får de sjekka den. Jeg fikk da mail tilbake der det sto at skjermkortet var defekt og de skulle sende meg et nytt et den 11.10.02. Jeg ble da selvsagt rasende, fordi jeg har da ventet en god stund fra før av. Jeg drog på nettet å så at de hadde en gainward ti-4600 geforce 4 goldensample som skulle komme inn den 05.10.02, så jeg spurte om de ikke kunee sende meg den, ettersom jeg ikke gidda å vente lengre på skjermkortet. Fikk en mail tilbake der det sto at det gikk greit hvis jeg betalte mellomlegget på 200.-. Det godtok jeg på strak arm. Lykkelig trodde jeg at NÅ skal jeg få skjermkortet tilbake ja. Men nei da. Så på ordren min og der sto det åpen ordre og at de kom til å sende meg kortet den 11.10.02. Det vil si at jeg har måtte ventet i over en mnd på kortet. Jeg har alltid hatt positiv erfaring med komplett.no før. Jeg vet at de driver på med noe omorganisering, men det får da være måte på da. Jeg spurte pent to ganger om jeg fikk ett erstatnings kort til jeg fikk tilbake kortet mitt. Men har enda ikke fått svar på det. Jeg sendte dem et klage mail, men med liten nytte. Fikk kjeft tilbake fordi jeg brukte ! og noen caps. De ville ikke svare på slike mailer i fremtiden. Tror jeg brukte 5-8 ! og brukte store bokstaver på DAGER for å få frem for langt tid jeg har venta.:sad: Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Dato mottatt Ref. Ny status Ny årsak Kommentar 2002-10-02 15:50 SDR Ferdig Diverse 2002-09-23 17:17 RNL Mottat Diverse 2002-09-16 15:48 ARE Godkjent Diverse 2002-09-16 15:26 ARE Godkjent Diverse 2002-09-14 17:02 WEB Til godkjenning Diverse Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 huff....jeg sendte nettopp mitt gw ti4200 inn til komplett, kan ikke vente i en mnd.....kan ikke bruke pcn uten skjermkort!!! Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg har et ratt/pedalsett som går istykker hele tiden. Skjedde for 3. gang for noen uker siden. Hver gang har det tatt minst en måned :sad: selv om det alltid ender opp med at de sender meg nytt produkt. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg har også probelmer med et Gainward GeForce4 TI4400 128mb som jeg har sendt inn nå for andre gang. Første gangen fikk jeg det samme kortet tilbake med en melding om at kortet funka fint, men hovedkortet mitt ga skjermkortet mitt for lite strøm (tok forresten ca. 2uker i fellesferien, det er ikke så dårlig syns jeg). Javel, tenkt jeg. Uansett skulle jeg kjøpe nytt hovedkort med DDR så da kunne jeg like så godt gjøre det så fort som mulig. Så jeg bestilte et MSI kort + DDR og gleda meg som en unge til å teste litt krevendes spill. Da jeg bestilte mens Komplett.no gjorde om på lagret sitt tok det litt tid og jeg er typen som kan ha stor tålmodighet (kunne selvfølgelig bestilt andre steder, men er fornøyd med Komplett.no). Når jeg omsider fikk HK`et og RAM`en og skulle sette meg ned med Mafia og kose meg litt, så skjedde det samme som før. Bildet fikk streker pg prikker i alle slags farger. Så nå har jeg sendt inn kortet på nytt og er litt ergelig egentlig over at jeg har måtte gjøre dette. Håper og trur at Komplett.no fikser det nå, hvis ikke så er denne saken ikke i min kontroll lenger (har nemlig en mor som ikke er så happy for så mye problemer med et kort jeg har betalt 3300,- for!). [Edit: Skriveleif igjen ] _________________ Forumet beste side finner du her. [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-10-12 01:36 ] Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hadde en harddisk inne i samme perioden - det tok nøyaktig 2 uker fra den dagen jeg sendte den inn til jeg hentet den nye på postkontoret... Kan ikke si å være noe spesielt tregt. Uansett, komplett.no hadde i denne perioden store lagerendringer - noe som førte til forsinkelser på opp til 14 dager... Du har bare vært uheldig med å sende inn skjermkortet i et uheldig tidspunkt :smile: Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg sendet Plextor brenner'n min til Plextor i nederland på en mandag og fikk den tilbake på fredagen samme uka. At de skal bruke 2 uker eller mer på Komplett, som tross alt ligger i Norge, er latterlig dårlig! Burde ikke tatt mer enn 2-3 dager (+ postens somling) hvis de hadde vært noenlunde seriøse. Den omorganiseringen de snakker om har de faan meg holdt på med i snart et år, hvor lang tid trenger de egentlig?? Nei, kundeservice har de ikke peiling på.. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 tok meg nøyaktig en uke fra de mottok den å få ny router fra komplett. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-12 01:54, skrev JonTj:Jeg sendet Plextor brenner'n min til Plextor i nederland på en mandag og fikk den tilbake på fredagen samme uka. At de skal bruke 2 uker eller mer på Komplett, som tross alt ligger i Norge, er latterlig dårlig! Burde ikke tatt mer enn 2-3 dager (+ postens somling) hvis de hadde vært noenlunde seriøse. Den omorganiseringen de snakker om har de faan meg holdt på med i snart et år, hvor lang tid trenger de egentlig?? Nei, kundeservice har de ikke peiling på.. 2 uker i fellesferien er ikke så ille syns jeg. Men så er jeg en tålmodig person egentlig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå