Dee_Pee Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 jeg sliter litt med å finne ut hvor jeg kan strekke strømkabelen gjennom til motorrommet. Hadde en vento tidligere og der var det en veldig synelig gummiknott som det bare var å stikke et lite hull i og dra lednigen igjennom. jeg har delvis demontert hele dashbordet på førersiden, hatt ute sikkringsskapet men der hvor det alerede ligger kabelstrekk er hullet alt for lite til å kunne trekke andre ledninger. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hvordan kan vi hjelpe deg uten å vite hva slags bil dette skal inn i? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 står seat leon Jeg jukset og fikk verkstedet hvor jeg tar service på bilen til å gjøre det. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har noe med at jeg er så lat og ikke leser topic Anyway... prøv å se etter en kabelgjennomføring som er der eller en gummipropp i torpedoveggen. Det er vel et ganske greit svar på problemet Ellers kan man alltids borre da... men er mer risky det. Mvh Tony Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Har noe med at jeg er så lat og ikke leser topic Anyway... prøv å se etter en kabelgjennomføring som er der eller en gummipropp i torpedoveggen. Det er vel et ganske greit svar på problemet Ellers kan man alltids borre da... men er mer risky det. Mvh Tony 6154208[/snapback] Du leser kanskje ikke det trådstarter skriver i første tråd heller? lol Jeg har delvis demontert hele dashbordet på førersiden, hatt ute sikkringsskapet men der hvor det alerede ligger kabelstrekk er hullet alt for lite til å kunne trekke andre ledninger. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Bare ville påpeke at det var en trygg mulighet, that's all Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå